Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Teen uit de kom?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Teen uit de kom?

Beste allemaal,
    Bij deze een vraag;

Mijn bonte boertje van een paar maanden heeft sinds vanochtend een scheve teen. Het is niet dik maar hij kan t laatste gewrichtje niet meer of niet goed buigen.
    We hebben al gebeld met een vogel arts, die zei als t gebroken wad dat t dik zou zijn en dit is t dus niet.
    Nu is mijn vraag zou t kunnen dat t uit de kom is ofzo.
    Ik wil er wel mee naar de arts maar ik vind het wel zonde als ze zeggen het is gebroken maar weer doen er verder niks mee, dan zou t geld voor niks zijn. Hij is me een miljoen waard dus waarschijnlijk gaan weer vrijdag toch wel Haha maar ik ben wel benieuwd of dat hij misschien uit de kom kan zijn en of ze hem dus evt terug oid kunnen zetten.
    Alvast bedankt@

Een bezorgde eigenaar

alles kan, zal ik maar zeggen. Zonder dat je inderdaad naar een vogelarts bent geweest weet je eigenlijk niet veel.
    Hij gebruikt zijn pootje nog wel?
    Met mijn gedachte ergens anders, ben ik altijd overal.

R.I.P lieve kleine Crispy '30-10-2012 / 16-04-2013'

Comment

Jazeker gebruikt hij hem nog. ..hi is ook nog vrolijk beweeglijk enz maar hij kan hem niet meer helemaal als vuistje maken laat maar zeggen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gentle4giant Bekijk Berichten
        Jazeker gebruikt hij hem nog. ..hi is ook nog vrolijk beweeglijk enz maar hij kan hem niet meer helemaal als vuistje maken laat maar zeggen...
        mm.. dan zou je toch weer zeggen dat als hij hem gebruikt hij niet uit de kom is.. Miscchien heeft hij hem verrekt?
        Helaas ben ik geen arts en weet ik dus niks zeker. Ik hoop dat iemand anders nog wat weet en anders toch even de arts op zoeken voor de zekerheid.
        Meestal valt een consult nog wel mee qua kosten, maar ik kan natuurlijk ook niet bij jullie financieel kijken..
        Met mijn gedachte ergens anders, ben ik altijd overal.

R.I.P lieve kleine Crispy '30-10-2012 / 16-04-2013'

Comment

We gaan ook wrsch vrijdag wel maar er zit niet echt iemand bij ons in de buurt waarbij ik n goed gevoel heb dus ik dacht ik do hier alvast wat informatie op

Ik ben ook wel benieuwd of iemand ervaring heeft met n scheve teen
          En of er iets aan gedaan is?

Bedankt iig voor je reactie! !

Comment

Btw het is ook echt alleen t eerste gewrichtje met de teennagel wat scheef staat dus niet zijn hele teen. Dus als dat bv alleen uit de kom zou zijn zou dat misschien verklaren waarom hij zijn pootje verder nog wel gebruikt.

Als hij op stok gaat slapen trekt hij wel zijn mindere pootje in omdat hij daar gewoon te weinig kracht mee kan zetten nu

Comment

We gaan ook wrsch vrijdag wel maar er zit niet echt iemand bij ons in de buurt waarbij ik n goed gevoel heb dus ik dacht ik do hier alvast wat informatie op

Ik ben ook wel benieuwd of iemand ervaring heeft met n scheve teen
              En of er iets aan gedaan is?

Bedankt iig voor je reactie! !

Comment

Naar Da geweest; teentje uit de kom. Recht gezet met tape in de hoop dat t blijft zitten, en dat hij t laat zitten Haha.
                Zeer goede arts! Prinsenbeek de baronie!

Op naar Beterschap

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                X