Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kooi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • kooi

    hallo,
    mijn vogels zitten nu samen in 1 kooi, maar gaan toch niet zo goed samen als gehoopt. dus dan is het eigenlijk wachten op problemen. nu zat ik er aan te denken om een duokooi te kopen. maar wat zijn die dingen ongelofelijk groot en duur!
    dus nu was mijn vraag waar jullie zo'n duo kooi hebben gekocht en voor hoe duur. en wat de maten van die kooi zijn. aangezien ik graag de problemen wil voorkomen.

    groetjess

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door ranoe Bekijk Berichten
    hallo,
    mijn vogels zitten nu samen in 1 kooi, maar gaan toch niet zo goed samen als gehoopt. dus dan is het eigenlijk wachten op problemen. nu zat ik er aan te denken om een duokooi te kopen. maar wat zijn die dingen ongelofelijk groot en duur!
    dus nu was mijn vraag waar jullie zo'n duo kooi hebben gekocht en voor hoe duur. en wat de maten van die kooi zijn. aangezien ik graag de problemen wil voorkomen.

    groetjess
    hallo je kan ook twee dezelfde kooien kopen en aan elkaar vast maken of los neer zetten
    ik denk ik veel goed koper daneen duo kooi

    veel succes

    ps ik heb er een gehad en vonden ze eigenlijk niet handig ontzettend hoog en heb zelf liever wat lager 1.80m en dan met playtop erop
    en dan de kooi zelf wat breder en/of dieper

    veel succes met de zoektocht

    Comment


    • #3
      Ik dit 'flatgebouw' als kooi voor mijn 2 edels. http://huisdiergigant.nl/product/143...traciet_grijs/
      Ik had alleen mazzel dat de duokooi die ik eigenlijk had besteld (voor 450 euro) voorlopig niet meer op voorraad zou zijn, toen heb ik deze kooi gekregen voor hetzelfde geld.
      Met mijn gedachte ergens anders, ben ik altijd overal.

      R.I.P lieve kleine Crispy '30-10-2012 / 16-04-2013'

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door muisje Bekijk Berichten
        hallo je kan ook twee dezelfde kooien kopen en aan elkaar vast maken of los neer zetten
        ik denk ik veel goed koper daneen duo kooi

        veel succes

        ps ik heb er een gehad en vonden ze eigenlijk niet handig ontzettend hoog en heb zelf liever wat lager 1.80m en dan met playtop erop
        en dan de kooi zelf wat breder en/of dieper

        veel succes met de zoektocht
        dit was ik ook van plan, maar een duo kooi leek ook handig, dus toen wij ik weten hoe andere mensen dit oplosten.

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door bluerio Bekijk Berichten
          Ik dit 'flatgebouw' als kooi voor mijn 2 edels. http://huisdiergigant.nl/product/143...traciet_grijs/
          Ik had alleen mazzel dat de duokooi die ik eigenlijk had besteld (voor 450 euro) voorlopig niet meer op voorraad zou zijn, toen heb ik deze kooi gekregen voor hetzelfde geld.
          die is ook al zo onwijs groot!

          Comment


          • #6
            Nadeel van duo kooi is een enkel wandje waardoor gevaar van tenen afbijten blijft bestaan. Ik weet niet wat voor kooi je nu hebt? Wellicht zo een zelfde bij kopen... Ik ga die van mij weg doen ivm voliere buiten. Wellicht is het de zelfde (kleine kans denk ik) dan kunnen we wat regelen... als andere er interesse in hebben hoor stuur me een pb
            Bijgevoegde Bestanden
            Groet Sam,

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door sam5 Bekijk Berichten
              Nadeel van duo kooi is een enkel wandje waardoor gevaar van tenen afbijten blijft bestaan. Ik weet niet wat voor kooi je nu hebt? Wellicht zo een zelfde bij kopen... Ik ga die van mij weg doen ivm voliere buiten. Wellicht is het de zelfde (kleine kans denk ik) dan kunnen we wat regelen... als andere er interesse in hebben hoor stuur me een pb
              jaa dat had ik ook al gelezen, de kooi die ik nu heb staan is wel leuk maar niet als je er 2 in de kamer hebt staan xd. (papegaaienkooi Palais). deze is nog maar een jaar oud dus ergens ook wel zonde om nieuwe te kopen. dus er toch maar goed overnadenken en opzoek naar een goedkope kooi voor erbij denk ik

              Comment

              Ads onder in topics

              Collapse

              Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

              Working...
              X