Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gedragsdeskundigen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Gedragsdeskundigen?

    Ik zie op dit forum wel een lijst met vogelartsen. Maar ik vind geen lijst met gedragsdeskundigen.
    Ik weet dat er één bij Dieca is en natuurlijk ken ik Hooijmeijer. Die laatste heeft niet mijn voorkeur.
    Maar waar zitten er nog meer gedragsdeskundigen? En wat zijn jullie ervaringen met hen? (positief of negatief, ik wil alles weten!! )

  • #2
    Bij de Baronie zit er eentje. Zij heet Barbara Vuister en heeft ook een website www.depapegaaienschool.nl. Succes met je zoektocht.

    Comment


    • #3
      Kijk soms maar uit met sommige "gedragsdeskundigen". Een aantal werken puur uit de boekjes, terwijl ze zelf amper ervaring hebben met
      papegaaien.
      Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

      Comment


      • #4
        Vandaar dat ik mijn vraag naar ervaringen van mensen hier uit post. Ik wil niet zomaar naar iemand toe. Het moet wel echt goed zijn.
        Ik hoop dan ook dat er hier mensen met ervaring zijn. Zowel positieve als negatieve ervaringen vind ik fijn om te horen, want dan weet ik waar ik wel of vooral niet heen moet.

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door jolin304 Bekijk Berichten
          Bij de Baronie zit er eentje. Zij heet Barbara Vuister en heeft ook een website www.depapegaaienschool.nl. Succes met je zoektocht.
          Ik kan voor Barbara Vuister bevestigen dat zij er niet zo maar een is. Ze is een goede vriendin van mij. Zit trouwens al heel lang in deze wereld, is ook gedragsdeskundige voor honden en heeft ook een hondenschool in Breda.
          Ellen & her Parrots

          Comment


          • #6
            Niemand ervaring met Dieca? Daar zit ook iemand die gecertificeerd of gediplomeerd is.

            Comment


            • #7
              gecertificeerd of gediplomeerd wil niet altijd zeggen dat deze kundig zijn en/of veel ervaring hebben, ik zou inderdaad hier naar ervaringen vragen en tips en tops, over Dieca wil en kan ik hierover niets zeggen.

              Mvg Julia
              Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Egwene Bekijk Berichten
                Niemand ervaring met Dieca? Daar zit ook iemand die gecertificeerd of gediplomeerd is.
                Sjaak(Dieca) heeft keurig netjes zijn diploma net als ondertussen 100-den andere "gedragsdeskundigen" ik ken er zelf maar 2 die soms wat zinnigs zeggen. De rest is allemaal goedbedoeld maar snappen er geen jota van.

                Comment


                • #9
                  welke 2

                  Comment


                  • #10
                    Henk, je bent me net voor met mijn vraag
                    Dieca zou voor mij ideaal zijn qua reistijd, zeker als de papegaai mee moet
                    Maar als ik het zo lees, dan lijkt me dat niet echt een goed plan
                    Ben dus erg benieuwd naar die 2 wel goede deskundigen

                    Comment


                    • #11
                      Hoi, naar mijn mening zit er bij dieca zeker wel een goede gedragsdeskundige. Ze weten van alles van papegaaien af. Ze hebben mij zeker goed geholpen met allerlei soorten gedrags vragen.en nu nog steeds! Ik kan ze ook altijd bellen zelfs als de winkel gesloten is (via gsm) Ze hebben ook niet voor niks in Amerika een speciale opleiding daarvoor gedaan. Groetjes Zoe

                      Comment


                      • #12
                        Ik bedoelde speciale cursus

                        Comment


                        • #13
                          gewoon het feit dat ze dan een gedragsdeskundige hebben en toch onzelfstandige papegaaien verkopen, wekt bij mij nou niet echt vertrouwen.

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Esther Bekijk Berichten
                            gewoon het feit dat ze dan een gedragsdeskundige hebben en toch onzelfstandige papegaaien verkopen, wekt bij mij nou niet echt vertrouwen.


                            Mee eens de meeste mensen die een papegaai kopen hebben zelf vaak helemaal geen verstand van papegaaien dus dan lijkt zoin verkoper wel heel wat af en toe

                            Comment


                            • #15
                              Ik denk dat Frank in ieder geval Bonny Talsma bedoeld de tweede zou ik zo niet weten.

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse

                              Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                              Working...
                              X