Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gedragsdeskundigen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door kemnade Bekijk Berichten
    Hoi, naar mijn mening zit er bij dieca zeker wel een goede gedragsdeskundige. Ze weten van alles van papegaaien af. Ze hebben mij zeker goed geholpen met allerlei soorten gedrags vragen.en nu nog steeds! Ik kan ze ook altijd bellen zelfs als de winkel gesloten is (via gsm) Ze hebben ook niet voor niks in Amerika een speciale opleiding daarvoor gedaan. Groetjes Zoe
    In het land der blinden is eenoog koning , vind ik een mooi spreekwoord.

    Ik wil verder Sjaak beslist niet afkraken in vergelijking met veel anderen doet hij het beslist heel aardig, maar ondanks zijn cursussen waar dan ook is hij misschien in naam een gedragsdeskundige , maar valt dat in de praktijk gewoon heel erg tegen.
    Een cursus volgen is geen garantie dat je het ook echt snapt, kijk maar naar die gast uit Meppel, die beweert als enige in Nederland er verstand van te hebben en vervolgens na zijn Amerikaanse studieavonturen de grootst mogelijke onzin staat uit te slaan.

    Comment


    • #17
      Voor mij viel "die gast uit Meppel" sowieso al af en Dieca dan toch ook. Mijn "probleem" met mijn amazone is niet op te lossen met de standaard dingen. Ik hen namelijk al veel geprobeerd. Vandaag wel een successje met haar behaald door te zorgen dat ik hoger was dan zij in de kooi (hoger dus letterlijk qua lengte. Daarmee zag ik al een grote gedragsverandering.

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse

      Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

      Working...
      X