Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lezing dr Gerry Dorrestein op Birdsymposium 26 mei 2013: KDS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Lezing dr Gerry Dorrestein op Birdsymposium 26 mei 2013: KDS

    Ik heb toestemming van dr. Gerry Dorrestein om zijn lezing over PDD op het Birdsymposium met jullie te delen, zolang de bronvermelding blijft gehandhaafd
    http://bit.ly/ZrHGmg

    Ellen & her Parrots

  • #2
    Dank je wel voor het plaatsen. Heb deze lezingen ook eerder bijgewoond en ook heb ik financieel in de tijd mijn bijdrage geleverd . Zeker interessant voor de leden hier.

    henk

    Comment


    • #3
      fijn om dit hier te kunnen lezen, dank Ellen. Waar ik op hoop is dat de immunotherapie in de toekomst iets gaat betekenen en dat dit ook via druppels ipv de injectie naald te verkrijgen is.
      Over dit laatste ben ik nogal pessimistisch wat de farmacologie aangaat, als je het nu over mensen ging dan ja wrs, maar kromsnavels???

      het is een duidelijk verhaal met de recente informatie .

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Henk Draaijer Bekijk Berichten
        Dank je wel voor het plaatsen. Heb deze lezingen ook eerder bijgewoond en ook heb ik financieel in de tijd mijn bijdrage geleverd . Zeker interessant voor de leden hier.

        henk
        Graag gedaan Henk, en daarom heb ik het ook aan Gerry gevraagd. er zijn veel ontwikkelingen rondom deze vervelende ziekte. Tijdens het congres in Wiesbaden, Duitsland zijn er ook weer nieuwe dingen naar voren gekomen. Staat ook in de presentatie.
        Ellen & her Parrots

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse

        Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

        Working...
        X