Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk een speeltje gevonden maar wacht... Is dit wel gezond?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Eindelijk een speeltje gevonden maar wacht... Is dit wel gezond?

    Na lang zoeken heb ik een speeltje gevonden die Billy (bont boertje) niet sloopt en weggooit, WEL gebruikt en dus niet negeerd en niet bang voor is. Hij fleurt zelfs op als je het tevoren toverd. Het is namelijk een oude sneaker van mij (skateschoen om precies te zijn). Hierin stopte ik zaadjes, pindas etc. om te verstoppen. Allemaal leuk en aardig alleen Billy vind het fantastisch om dingen uit mekaar te trekken (buro stoel, muismat en MIJN eigen schoen die ik aan heb (zo kwam ik er dus achter). Maar kan dit geen kwaad vroeg ik mij af? Hij eet niks (behalve het voer wat verstopt zit) van de vullig enzo hij trekt het alleen uit elkaar.

    Is dit giftig of niet? Zo ja, kunnen jullie mij voorbeelden geven over materialen die makkelijk te vinden zijn om zoiets na te bootsen (iets met een harde laag, daaronder vulling) zodat ik zelf kan knutselen en een soort van suprise doosje kan maken (met allemaal vakjes en plekjes om voer in te doen). Billy is namelijk altijd mijn spullen aan het slopen als hij er uit is en ik bezig ben. En ja, hij krijgt genoeg aandacht . Ik heb hem minstens 3 uur op mijn schouder per dag, praat veel tegen hem (fluit spelletjes etc.) en hij is meerendeels los (alleen als ik er ben). Uit het raam tuuren vind ie wel mooi maar dingen uit elkaar trekken vind ie leuker (denk maar aan een pinda, 9/10x gooit hij de noot weg maar hij vind het leuk om hem kapot te maken omdat het geluid enzo maakt). HELP mij hiermee!

    Alvast bedankt forum mensen

  • #2
    Je hebt van die bollen waar je een appel in kunt doen.
    wikkel het lekkers in een paar lagen papier en stop dit in deze bol
    de vogel moet het papier versnipperen om bij zijn traktatie te komen
    Als hij dit een keer weet ....

    Comment

    Ads onder in topics

    Collapse

    Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

    Working...
    X