Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik ben van plan een ara te kopen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ben van plan een ara te kopen.

Beste mensen,ten eerste bedankt dat jullie de moeite nemen om dit topic te lezen.
    Ik ben eigenlijk altijd al gefascineerd geweest door Ara's.
    maar heb mezelf nooit het idee gegeven om er een te kopen,en was ik laatst bij een vriend van me die heeft een blauwgele en was blijkbaar eenkennig naar mijn maat toe,maar nu komt het mooie,ik ging naast de kooi staan en wachtte rustig af wat de vogel ging doen(er werd me afgeraden om met me hand de kooi in te gaan).
    ik had een pinda nootje in me hand en gaf deze in zijn mond maar ik merkte dat die bij mij heel rustig was ik kon hem zelfs aaien!
    dus dat heb ik een paar keer gewoon zo gedaan,en erna kwam die zelfs op me arm!!! Sindsdien ben ik echt zooooo verliefd op die vogels
    ik ben dus van plan om achter een maand of 2/3 een blauwgele te kopen of een groenvleugel!
    Ik wil momenteel eerst gewoon veel kennis opdoen zodat ik niet vol verassingen kom te staan.
    Maar dan heb ik even een vraag voor jullie,ik heb momenteel 2 konijnen in huis,is dat een probleem?
    ze lopen overdag elke dag los in de tuin of in huis (aan hun de keus)
    maar kan een ara als ik ze een beetje aan elkaar laat wennen samen gaan met mijn 2 Nijntjes?
    Tijd heb ik voor de vogel zeker genoeg,ik woon nog thuis en werk vanuit huis.
    En nu was ik aan het denken om een slaapkamer te maken voor mijn ara,we hebben nog een aantal kamers tot onze beschikking.
    En hij zou in principe ook de hele dag los kunnen vliegen door t huis we hebben best een groot huisje.
    Maar nu is mijn vraag welke ara ik het beste kan nemen,de blauwgele of de groenvleugel, ook in verband met de konijntjes want had gelezen dat groenvleugels zachtaardiger zijn,zit niet te wachten op uit elkaar getrokken konijnen.

Mvg joey

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
X