Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vogelarts

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vogelarts

Hoi,
    ik wil mijn Papagaai door een vogelarts preventief laten onderzoeken . O.a. Ook bloed onderzoek op bekende afwijkingen. Ik woon in het Westland en kom al snel uit bij Het Zicht in Den Haag. Nu lees ik niet al te beste reviews over de kliniek. Is dit terecht of waar kan ik het beste naartoe gaan.

dank alvast
    Last edited by RobR; 14-03-20, 20:18.

Ik lees ook vaak rare dingen over daar.
    Ik ben altijd tevreden geweest met Peter Bastiaansen, bij dierenkliniek de Baronie, Breda Prinsenbeek.
    In Vlaardingen zit Petra Kindermans.
    In omgeving Urtecht zit Rob van Zon
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

In Utrecht zit aan de universiteit van Utrecht Yvonne van Zeeland. Zij spreekt samen met haar mannelijke collega ook altijd op de papegaaiendag van Avonturia. Zij bestudeert ook papegaaiengedrag en opereert. Ik zou zeker daar naar toe gaan. Ikzelf moet ook met mijn grasparkiet en ga zeker daar naar toe. Of Hedwig van der Horst maar die zit ergens in Brabant in een klein dorpje. Van beide heb ik wel goede berichten gehoord. Succes!

Comment

Als je alleen voor preventief onderzoek en testen gaat, hoef je echt niet naar de naar Universiteit in Utrecht. Ze hebben daar idd apperatuur ed voor complexe dingen enzo. Maar je betaalt daar alleen al voor een consult onnodig veel meer dan bij de meeste andere vogelartsen.
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

En waarom zou je dat willen.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X