Hallo allemaal, nou de titel zegt het eigenlijk al. Ik hoorde wel al dat die van de ah niet goed is maar waar kan ik hem dan het beste kopen? Alvast bedankt voor jullie reacties! Groetjes Zoe
X
-
Oh 1 druppel??
Ja wij doen 6 ml in een bakje van 300 ml water
Ik had het aan Hedwig vd horst gevraagd & zij zei dat de PH tussen 5 & 6 moet zitten. Aangezien water een PH van 7 heeft leek mij dat er wel wat meer voor nodig was dan een paar druppels om het omlaag te krijgen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kemnade Bekijk BerichtenJa van de ah daar zit wat in wat niet goed is. Dat las ik op dit forum dmv. De zoekfunctie
Comment
-
Voor zover ik weet 10% toevoegen. Ik koop de appelazijn in een biologisch natuurwinkeltje hier in de buurt. Helaas is die recent gestopt dus ik ga ook op zoek naar een nieuw adres. Als je een natuurwinkeltje in de buurt hebt zou dat het mooiste zijn.
Comment
-
De biologische appelazijn van ''demeter''natuurtroebel is het beste om te geven(volgens vele).Ik geef ongeveer 200ml water en 6 druppels azijn,de druppels toevoegen gaat het beste met een spuitje'.Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden
Annemoon
en Magnum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mlfb73 Bekijk BerichtenWelke heb je dan gekocht en waar?
Trouwens ik verschoon het water in de ochtend en de avond...moet er dan altijd appelazijn in of niet?
Marie-Louise en Kippie
Je voegt appelazijn toe zo dat bacteriƫn & de megabacterie (is een schimmel) dood gaan of zich heel moeilijk kunnen vermenigvuldigen
Dus ik zou het dan wel gewoon altijd gebruiken. Het kan natuurlijk geen kwaad om het (een keer) niet te doen. Maar ik ben er nu aan gewent & t is geen moeite
Comment
-
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=17222.0
Is 1% geloof ik he? Ik heb je dus verkeerd voorgelicht, sorry.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nel Bekijk Berichtenhttp://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=17222.0
Is 1% geloof ik he? Ik heb je dus verkeerd voorgelicht, sorry.
Zal het jullie laten weten wat daaruit komt
Is natuurlijk wel verschillend per fles omdat het een natuur product is & dus elke fles een andere pH heeft. Maar ter indicatie
Comment
Comment