Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar kopen jullie Appelazijn voor jullie papegaai?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Waar kopen jullie Appelazijn voor jullie papegaai?

    Hallo allemaal, nou de titel zegt het eigenlijk al. Ik hoorde wel al dat die van de ah niet goed is maar waar kan ik hem dan het beste kopen? Alvast bedankt voor jullie reacties! Groetjes Zoe

  • #2
    Oei, die van de AH niet goed?! Daar kopen wij hem! Waarom is die niet goed? :O

    Comment


    • #3
      Oh en wat ik eignlk ook wou vragen over dit onderwerp: hoeveel doen jullie erin? De ene zegt een paar druppels & de ander 3% van de hoeveelheid water

      Comment


      • #4
        Ja van de ah daar zit wat in wat niet goed is. Dat las ik op dit forum dmv. De zoekfunctie

        Comment


        • #5
          Appel azijn.

          Ik koop het bij Deen. Geen andere winkels hier! Ik doe 1 druppel in joris zijn drinkwater. Weet ook niet of dat goed is wat zou er in zitten in die van AH? Dan kan ik vergelijken.

          Comment


          • #6
            Oh 1 druppel??
            Ja wij doen 6 ml in een bakje van 300 ml water

            Ik had het aan Hedwig vd horst gevraagd & zij zei dat de PH tussen 5 & 6 moet zitten. Aangezien water een PH van 7 heeft leek mij dat er wel wat meer voor nodig was dan een paar druppels om het omlaag te krijgen..

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door kemnade Bekijk Berichten
              Ja van de ah daar zit wat in wat niet goed is. Dat las ik op dit forum dmv. De zoekfunctie
              Ja heb 't gelezen, we hebben nu gelijk andere gekocht!

              Comment


              • #8
                Welke heb je dan gekocht en waar?
                Trouwens ik verschoon het water in de ochtend en de avond...moet er dan altijd appelazijn in of niet?

                Marie-Louise en Kippie
                Groetjes Marie-Louise en Kippie.

                Comment


                • #9
                  Voor zover ik weet 10% toevoegen. Ik koop de appelazijn in een biologisch natuurwinkeltje hier in de buurt. Helaas is die recent gestopt dus ik ga ook op zoek naar een nieuw adres. Als je een natuurwinkeltje in de buurt hebt zou dat het mooiste zijn.

                  Comment


                  • #10
                    Ik heb even gegoogled op 'natuurwinkel in Arnhem' en je zit zeker niet zonder, er kwamen er diverse naar voren dus het moet lukken om bij Ć©Ć©n van die winkels biologische appelazijn te vinden. Succes.

                    Comment


                    • #11
                      De biologische appelazijn van ''demeter''natuurtroebel is het beste om te geven(volgens vele).Ik geef ongeveer 200ml water en 6 druppels azijn,de druppels toevoegen gaat het beste met een spuitje'.
                      Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

                      Annemoon
                      en Magnum

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door mlfb73 Bekijk Berichten
                        Welke heb je dan gekocht en waar?
                        Trouwens ik verschoon het water in de ochtend en de avond...moet er dan altijd appelazijn in of niet?

                        Marie-Louise en Kippie
                        Mijn vriend heeft het net gekocht in zo'n biologisch zaakje. Ik weet de naam niet precies maar hij heeft de naam op google gezocht en van de 1000 recensies kwam er een 9.7 uit, dus dat zal wel goed zijn denk ik zo

                        Je voegt appelazijn toe zo dat bacteriƫn & de megabacterie (is een schimmel) dood gaan of zich heel moeilijk kunnen vermenigvuldigen
                        Dus ik zou het dan wel gewoon altijd gebruiken. Het kan natuurlijk geen kwaad om het (een keer) niet te doen. Maar ik ben er nu aan gewent & t is geen moeite

                        Comment


                        • #13
                          En ja dit bedoel ik dus, Nel houd 10 % aan, Annemoon 6 druppels op 200 ml dus minder dan 1% en ik doe 3%

                          wat is het nou?? Haha!

                          Comment


                          • #14
                            http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=17222.0

                            Is 1% geloof ik he? Ik heb je dus verkeerd voorgelicht, sorry.

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Nel Bekijk Berichten
                              http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=17222.0

                              Is 1% geloof ik he? Ik heb je dus verkeerd voorgelicht, sorry.
                              Oh nou dan zal het wel 1% zijn & doen wij dus teveel. We kopen binnenkort zo'n elektrische pH meter & dan kijken we hoeveel er nodig is om een pH te krijgen tussen de 5 en 6
                              Zal het jullie laten weten wat daaruit komt

                              Is natuurlijk wel verschillend per fles omdat het een natuur product is & dus elke fles een andere pH heeft. Maar ter indicatie

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse

                              Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                              Working...
                              X