Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blij, weer een webshop erbij.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Blij, weer een webshop erbij.

Sinds gister is de webshop van Hareco online gegaan. Super fijn.
    Wij wonen op 45 minuten afstand en wel fijn dat er nu ook via de shop besteld kan worden.
    Tot nu toe (in tegenstelling tot een andere shop waar ik door gebrek aan klantvriendelijkheid niet meer kom) gewoon "what you see is what you get" en niet bij thuiskomst vervelende verassingen. Zelfs een keer een quicklink "verloren" op weg naar huis en een nieuwe gekregen.
    Nou dat hoef ik elders niet te verwachten.

Met Jack die graag foerageert heb ik met regelmaat weer een nieuwe puzzel nodig.
    Dus helemaal happy met een winkel op afstand wat relatief te doen is maar dus vooral met de site nu.

Dit is Jack zijn nieuwste, heel simpel maar ook zo leuk.
    De bodem van zijn kooi ligt meestal bedekt met losse kralen, voetspeeltjes etc. Nu doe ik 1 keer per dag al zijn "troep" verzamelen in de lades, samen met wat karton of papier, en wat lekkers.
    Soms gooit hij alles uit de lades en echt op zoek naar het lekkers, maar hij laat ook wel eens alles erin, en pakt dan zelf steeds een nieuw voet-speeltje, blokje, houten kraal oid. Hij is er superleuk mee bezig.
    http://www.youtube.com/watch?v=nujjah_USgs

Leuk nieuwtje om te delen dacht ik. Nieuwe webshops zijn altijd leuk en handig.
    Volgende puzzel is iig onderweg, zal morgen in huis zijn... vandaag besteld en betaald.
    Baasje van Kip & Jack (Grijze Roodstaarten) en Ozzy (Meyertje)
    http://www.roodstaartjes.blogspot.nl/

Haha wat leuk om te zien, en erg handig, kan 'ie zelf uitzoeken waar hij zin in heeft! Ook fijn dat er een betrouwbare webshop bij is!
    Kiwi & Pip Nappie & Loki
    ~ Rip Pluk ~

Comment

Fijn om te lezen dat u een goede ervaring met deze webshop die nu 1 dag online is begrijp ik ?
      Uit eigen en zeer lange ervaring kan ik echter ook melden dat er nog vele goede webshops zijn.

henk

Comment

Ja ik had het toevallig ook gezien dat hij eindelijk online is...ik heb hier de vogelkelder in de buurt,dus is handig shoppen...maar ga zeker eens kijken wat hij allemaal heeft.

Marie-Louise en Kippie
        Groetjes Marie-Louise en Kippie.

Comment

@ Henk: De webshop moet ik nog afwachten maar met de winkel idd erg goede ervaring, dus verwacht niet anders van de webshop eigenlijk. De verloren quicklink en eerdere ervaringen zijn gebaseerd op de echte winkel zeg maar.

Oh ja er zijn zeker meer goede shops weet ik uit ervaring. Maar zoals ik schreef helaas ook mindere ervaringen met andere winkel.
          Baasje van Kip & Jack (Grijze Roodstaarten) en Ozzy (Meyertje)
          http://www.roodstaartjes.blogspot.nl/

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X