Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zonparkiet eet alleen pellets, HELP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Zonparkiet eet alleen pellets, HELP

    Heey iedereen,

    Mijn zonparkiet eet voor zover ik kan ontdekken alleen maar pallets, is dit wel goed.
    Ik wil hem ook trucjes e.d gaan leren maar hij eet niks anders als zn pallets, en als ik alleen zaadjes neerzet eet hij t niet op.

    hij is 12 weken oud en net zelfstandig, zelf opgevoed vanaf 6 wkn.

    het zijn prettybird pallets.

    Mvg coya en marina
    Mijn Kiki En Kuufke

    R.I.P. boefje 03-02-12
    R.I.P. Shiggy 25-06-13

  • #2
    Blijf hem gewoon van alles aanbieden (ook fruit). Hij gaat dat dan vanzelf een keer eten. Pellets zijn een goede basisvoeding, dus ik zou me geen zorgen maken. Mijn baby caique van nu 15 weken eet ook geen zaad, maar wel verschillende soorten pellets en fruit en groente. Ik blijf hem wel ook zaad aanbieden (krijgen hier elke avond een kleine hoeveelheid zaad als de pellets netjes op zijn gegeten). Ik bied hem eexpres zoveel mogelijk verschillende dingen aan om hem daaraan te laten wennen in de hoop dat het "een makkelijke eter wordt die gevarieerd eet".

    Comment


    • #3
      Fruit krijgt hij ook zowiezo elke dag, eb als we groenten eteb vaak ook iets van de groente. Fruit eet hij ook goed netzoals zijn pallets, welk zaad kan ik mn zonne nou beter geven, grote parkiet of papegaai van xv?? Krijgt nu papegaai
      Mijn Kiki En Kuufke

      R.I.P. boefje 03-02-12
      R.I.P. Shiggy 25-06-13

      Comment


      • #4
        Ik denk dat je voldoende voer geeft hoor.....
        Mijn zonnen krijgen dagelijks parkietenzaad E,S van Slaats, daarbij krijgen ze dagelijks fruit en groenten. Ook 1x per week P15 van nutribird erbij en 1 keer per week zonnepitten, walnoot, onkruid en kiemzaad.
        Groet Harry

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse

        Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

        Working...
        X