Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dikte touw RVS bal voor ara?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Dikte touw RVS bal voor ara?

Ik ben een RVS bal aan het maken.
    Ik heb al drie RVS ringen doorsnee 65cm. Deze heb ik al in de bal vorm gemaakt door het met dun henneptouw te knopen. Maar nu vroeg ik mij af welke DIKTE hennep touw ik er omheen moet draaien.
    Zie voorbeeld foto(villa filou):
    Ook heb ik een filmpje gevonden, hoe ik het touw er het beste omheen kan draaien.
    Hier stond een link en deze is verwijderd,omdat deze besmet was een aanval op pc gebruiker door een Russische pc.
    Als iemand een betere tip heeft hoor ik het graag.

Alvast bedankt.
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by dijkkamp; 06-09-13, 15:35. Reden: link bevatte aanval poging ondrschept door norton.

Ik zou het dikste nemen touw ;-)
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
      Ik zou het dikste nemen touw ;-)
      Ja, maar je hebt zoveel verschillende diktes. Wat zal de dikte van de foto zijn 20mm? Meer of minder? Ik heb door de kooi touwen van 30mm tot 50mm en dat is te dik denk ik.
      Ik vind het lastig om in te schatten, want als ik het te dik maak kan de ara niet in de bal zitten en te dun is niet goed voor de pootjes.

Maar bedankt voor de reactie.
      Hopelijk heeft 1 van de formleden zo'n bal of weet de maten.

Comment

Ik denk toch eerder naar de 40 mm ;-)
        Die heb ik ook op de buggy volgens mij..
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

hoe dik zijn de ringen zonder touw?
          als de ring 10mm diameter is, kun je er gerust 15mm of 20mm omheen wikkelen, dan wordt de uiteindelijke dikte bijvoorbeeld 2 x 15mm + dike rvs ring

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefan77 Bekijk Berichten
            hoe dik zijn de ringen zonder touw?
            als de ring 10mm diameter is, kun je er gerust 15mm of 20mm omheen wikkelen, dan wordt de uiteindelijke dikte bijvoorbeeld 2 x 15mm + dike rvs ring
            De ringen zijn+\ - 0,5 cm

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X