Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveelheid voer Caique en BB

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveelheid voer Caique en BB

Het valt mij op dat een caique en een bb ongeveer even groot zijn, maar mijn caique vele malen meer honger heeft dan de bb. De caique is qua gewicht prima en absoluut niet te dik, maar hij eet wel veel meer dan de bb'tjes hier. Dit komt denk ik door de beweeglijkheid van de caiques.
    Is meer mensen dit opgevallen dat caiques meer voeding nodig zijn dan bb'tjes?

Ik heb 2 bb's en samen eten ze vrij weinig voor mijn idee. gewicht is prima...
    Dus kan aan de soort liggen denk ik en wat jij zegt.. dat de ene het meer verbrand dan de ander vanwege hun actieve gedrag

zal vast iemand wezen die het weet
    Denzo Chica

Comment

dat klopt
      een caique is natuurlijk ook niet te vergelijken met een bb
      hier eten de caiques ook meer en bedelen en pikken meer
      als er wat te halen valt zie je caiques

Comment

Ik heb geen ervaring met B.B. tjes als onze caique's niet spelen, rusten en / of slapen zijn ze aan het eten. Een groot deel van hun tijd wordt aan eten besteed, wat naast knuffelen en stoeien hun grootste passie is. Ze zijn zelfs zo op eten gericht dat ze het eten van onze borden af pikken en hun kop in ons glas drinken stoppen.

Hun gewicht schommelt van ons popje (roestkop/witbuik) tussen de 158 -169 gram, het mannetje (zwartkop) is iets kleiner en schommelt tussen de 143 - 152 gram.

Mvg. Julia
        Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X