Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan dit allergie zijn?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Kan dit allergie zijn?

    Wij hebben onze grijze roodstaart sinds 2 maart dit jaar.
    Onze Kaketoe hebben we sinds 15 november dit jaar.

    Sinds half oktober heb ik last van gesprongen lippen en beginnende eczeem.
    Ik heb een bloedonderzoek laten doen 2 weken geleden en daar kwam onderandere een allergie uit.

    Sinds we onze kaketoe hebben is de eczeem wel erger geworden en mijn lippen zijn nu 2 maand onophoudelijk gesprongen en het is erg erg pijnlijk om te spreken en te eten.
    Ik heb allergiepillen gekregen maar nu reeds een week verder merk ik nog geen verschil in mijn eczeem of die gesprongen lippen.
    Soms heb ik meer jeuk als één van de papegaaien bij me zat, en het is vooral in mijn nek dat ik eczeem heb, en de knuffelmomenten zijn meestal wel op mijn schouder, arm, ...

    Kan dit toch zijn dat ik allergisch ben aan hun?

    Het is zo vreemd, Chico hebben we al een langere tijd en ik had nooit last, het begon voor we Kyra hadden maar het verergerde toen ze er bij kwam..

    Ik weet echt niet wat ik kan doen, de huisarts gaat er precies maar heel licht over maar mijn lippen zijn zodanig pijnlijk geworden dat ik amper nog kan eten en dat iedereen er overal op spreekt...

  • #2
    Ok, dus uit bloedonderzoek is gebleken dat je allergisch bent.
    Maar er is dus niet op specifieke allergieën getest met dat bloedonderzoek?

    Je kan een huidtest laten doen: deze test je op specifieke allergieën en na ongeveer 20 tot 30 minuten weet je de uitslag al.

    Er zijn zoveel factoren die meespelen in het ontwikkelen van een allergie, dus ik denk dat je best naar een allergoloog gaat.
    Wij kennen jou situatie niet tot in de puntjes, we kunnen dus niet oordelen of je voor vogels allergisch bent.
    Zo erg wat er in Parijs gebeurt is, en dat omdat een paar personen niet akkoord waren met de meningen van anderen
    -Je suis Charlie-

    Comment


    • #3
      Daar sluit ik me bij aan..

      Voor gesprongen lippen helpt een Blistex in een potje vaak erg goed ;-)
      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

      Ken je papegaai

      sigpic

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse

      Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

      Working...
      X