Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goede kooi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• goede kooi

ik heb een kooi overkunnen nemen maar nu zit er geen tralieplaat onder op mijn grijze vind dit wel interesant kan die lekker struinen tussen alles had er kranten in
    heb iemand een andere oplossing wat voor bodem bedekking ik kan gebruiken

Beukensnippers doen het ook goed
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ik heb hier de tralieplaten zowiezo eruitgehaald bij de kooien.
      Ik heb beukensnippers met kranten erop, de kranten verschoon ik elke dag.
      Ze vinden het heerlijk om te graven, kranten te snipperen etc.
      Moet gewoon elke dag stofzuigen.

Verstuurd vanaf mijn Sony Tablet S met Tapatalk
      Groetjes Marie-Louise en Kippie.

Comment

Hoi Barbara,
        Die tralieplaten zijn er bij mijn 2 kooien onmiddellijk uitgegaan.
        Mijn beide gaaien vinden het heerlijk om te graven in de beukensnippers of om erin te fourageren.
        Ik zie het als een verrijking als ze in de kooi moeten blijven als ik bvb werken ben.
        En qua troep... daarvoor bestaan er stofzuigers.

Comment

Hallo

Wij gebruiken heel bewust de tralieplaat daar anders Rosy het popje niet ophoudt tot de laatste beukensnipper eruit is gegooid en aangezien onze hond Dex de 13 jarige cocker spaniƫl de hele tijd foerageert rondom de kooi en door zijn leeftijd (dementie) alles opeet en dit komt niet ten goed voor zijn spijsvertering.

Mocht Dex ter zijner tijd overlijden dan bekijk ik opnieuw wat we gaan doen met de plaat, mocht Rosy het er uit blijven gooien dan blijft de plaat ook al scharrelen ze nog zo graag.
          Ik heb een hoge curverbak met beukensnippers waar Rosy en Jake zich naar harte lust kunnen uitleven.

Kijk gewoon hoe je grijsje het ervaart, veel plezier met je nieuwe kooi.

Julia
          Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

Comment

Hahaha julia...dat is wel herkenbaar... Ik heb ook zo een hond die rond de kooien draait. (niet dement nog hoor). Mijn grijze heeft ook feilloos door dat als ze iets naar beneden gooit, de hond aan komt draven. Gelukkig eet ze geen beukensnippers, maar voer en poep verdwijnt heel snel en speelgoed van de gaaien wordt meegenomen naar de mand

Marie-Louise en Kippie
            Groetjes Marie-Louise en Kippie.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X