Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kunnen volgende Papegaaien in de winter buiten blijven?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Kunnen volgende Papegaaien in de winter buiten blijven?

    Dag iedereen,

    Ik heb sinds de lente 3 koppels papegaaitjes buiten zitten in aparte vluchten. De vluchten zijn slechts langst één kant open en zelfs langst die kant zit de bovenkant achter een plastic plaat. De vogels kunnen dus ten alle tijde uit de wind/regen zitten. Elke koppel heeft ook een broedblok waar ze altijd in slapen. Nu is mijn vraag of mijn vogels hier de winter kunnen in doorbrengen. Het gaat om volgende koppels: Eén koppel Ara nobilis, een koppel zwartkop caiques en een koppel lories van de blauwe bergen.

    Graag wat reactie van mensen met ervaring! Tot dit jaar zaten de vogels op een onverwarmde zolder en daar ging het prima, maar nu wil ik toch wel zeker zijn dat de vogels niet dood vriezen. Op deze zolder is het nu wat moeilijker om de vogels te overwinteren, ik beschik echter niet meer over genoeg binnenvluchten. Ik woon in België, West-Vlaanderen en meer specifiek in Kortrijk.

    Pieterjan

  • #2
    Ik vind dat ze op z'n minst een binnenverblijf moeten hebben.
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

    Ken je papegaai

    sigpic

    Comment


    • #3
      Ik sluit me hier bij aan. Zo hang dan in in ieder geval grote boomblokken op zodat ze beschut kunnen zitten. Je kunt het gaas zowel dak als zijkant tocht dicht afdekken met sandwichpanelen

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse

      Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

      Working...
      X