Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste papegaai, kan dit wel?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Eerste papegaai, kan dit wel?

    Beste forumleden,

    Ik ben nieuw op dit forum en heb een reservering gedaan op een Meyerpapegaai.

    Ik heb zowat alle info al gevonden op internet en contacten aangezien veel mensen die ik ken een papegaai hebben.
    Maar nu zit ik met een gedachte waar ik graag antwoord op zou willen hebben.

    Ik woon samen met een huisgenoot en die heeft een bonte boer, die is nu rond de 10 jaar.
    Mijn meyer zal 6 weken oud zijn volgende week en haal hem 2 dagen er na op. Nu zit ik met de vraag of het wel verstandig is of de kooien in een kamer te hebben.
    Ik lees veel over ziektes en gezondheid, en nu begin ik bang te worden over het feit dat ik niet weet wat de bonte boer heeft of drager van iets is.
    Ik ben ook niet van mening dat hij bereid is om hem te laten testen bij de DA puur omdat ik er naar vraag.
    De bonte boer ziet er aardig gezond uit maar zoals ik gelezen heb kan je niks vanaf de buitenkant zien.

    Is het nu wel verstandig?
    Ik kan hem altijd ergens anders plaatsen maar het lijkt mij veel leuker ook om dit bij elkaar te houden. (praat niet over in een kooi)

    Graag zie ik dat mijn twijfels weggenomen kunnen worden of juist bevestigd

  • #2
    Heel erg leuk

    Hou er wel even rekening mee dat het papegaaitje met 6 weken nog niet zelfstandig eet,
    en het verboden is zo'n jonge vogel te verkopen ;-)
    Ik weet niet waar je van plan bent hem te halen, maar een kweker en handelaar hoort dit te weten..
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

    Ken je papegaai

    sigpic

    Comment

    Ads onder in topics

    Collapse

    Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

    Working...
    X