Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke "kleine" papegaai ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Welke "kleine" papegaai ?

Hallo Iedereen.
    Ik wil graag als ik samen woon met mijn vriendin een papegaai aanschaffen. Vanaf begin heb ik al gezegd dit wordt een edel man. Ben ook al vaker bij mensen langs geweest met een edel uploadfromtaptalk1427185793365.jpg alleen mijn vriendin vind hem erg groot en is er een beetje bang voor. Zelf hebben we beide valkparkieten. Maar die van haar gaat dan mee (is zoon van koppel van bij mij) uiteraard laten we deze wel eerst testen! De vrouw van de edel zegt dat je eraan went als je deze van kleins af aan hebt. Nu ben ik toch aant twijfelen aan een kleine gaai. Zo is de bonte boer ook heel erg leuk ( die heeft die vrouw ook zie foto) ze heeft ook zwart kop caiques maar dat zijn niet echt mijn favorietjes. Vind dat een beetje clowntjes. Nu zegt zei dat de bonteboer dit ook wel is behalve die van haar is heel rustig. Wat is jullie ervaring hier mee en weet iemand nog een leuke kleine mooie papegaai aangezien mijn vriendin een edel misschien iets te groot vind.. zelf vind ik een meyer ook wel leuk wel een blauwe . Lijkt erg veel op een BB'tje. Iedereen brand er maar op los ben ook benieuwd naar jullie ervaring ik heb ook een papegaaien handboek dus kan ze ook opzoeken. Heb ik ook wel even de originele naam nodig bedankt alvast groetjes stefan en cindy uploadfromtaptalk1427186240473.jpg

BBtje is inderdaad een leuke keuze. Die van mij lacht op de vreemdste en soms wel komische momenten. Ook komen er zo nu en dan grappige geluiden uit. Ook zijn de meeste, die van mij dan, erg dol op knuffelen

Comment

Heb zelf al jaren een boertje (samen met een amazone) en het is een hele ondeugende, nieuwsgierige en lieve gaai. Ze zit geen moment stil, altijd acrobatentoeren aan het uithalen, aan de boom, aan de zoom van mijn shirt, aan mijn haar... Ze wil overal bij zijn, overal bij "helpen". Het ene moment stuitert ze woest brabbelend en krijsend door de kamer en het volgende moment komt ze poeslief kroelen. Het is een schatje. Laat je niet misleiden door hun kleine formaat want ze hebben een heel groot ego.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X