Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ARA MARACANA WEGGEVLOGEN

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ARA MARACANA WEGGEVLOGEN

In Gouda, omgeving hoeven-buurt is mijn ARA MARACANA genaamd Yoda weg gevlogen. Ze is geringd.
    Yoda en Lemmiwinks (r.i.p)

Heb je het al op de gaaien fb groepen gedeeld? Hopelijk komt ze snel weer thuis.

Comment

Ze staat bij amivedi, dierenambulance in mijn omgeving en bepaalde FB pagina's, ze staat zelfs als vermist op marktplaats. In de buurt heel veel mensen aan gesproken en attent gemaakt op haar unieke stemgeluid.
      Ze is nog steeds bij ons blok, s'morgens heeft ze haar schreeuwmomenten, dus extra vroeg opgestaan in de hoop haar te horen, en ja hoor, ze is nog steeds in de buurt, haar andere baas heeft haar ondertussen net ook gezien, en gaat nu even met de honden naar buiten om haar weer in vizier te krijgen. Heb flyers gemaakt (kan via amivedi website) en die ga ik zo kopiƫren, narigheid is, het is zondag dus winkel is pas 10 uur open (printer bijna leeg). Ze heeft in ieder geval de nacht overleefd. Iemand nog "vang" tips? Of lok tips? Of enige ervaring hiermee? Ze reageert wel op ons, maar ze komt niet.. Zit hoog in de boom vaak, maar vliegt wel een beetje rond.. Ze heeft nog geen conditie want echt vliegen met "echte vleugels" heeft ze nog niet gedaan, ze zou eerdaags weer gewiekt worden.. Mis haar zo

Comment

Probeer anders een keer met haar favo snack en plaats dat zo hoog mogelijk in de boom, daarna steeds iets lager.

Comment

Ze is gevonden!

Comment

Joris

Wat een goed bericht. Gelukkig weer thuis. Gefeliciteerd.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X