Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pak-o-bird

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Pak-o-bird

Sinds zondag ben ik de trotse eigenaresse van een pal-o-bird inclusief bijbehorende buggy. Een langgekoesterde wens is in vervulling gegaan.
    Zondagavond natuurlijk meteen uitgeprobeerd en mijn caique was het "proefkonijn". Hij vond het schitterend. Helemaal blij en nieuwsgierig ging hij mee op pad. Gisteren met mijn oudste bb'tje hetzelfde gedaan en die was (waar mogelijk) nog blijer. Vanmiddag wil ik met mijn jongste bb'tje een wandeling gaan maken.

Ook wil ik nog iets bedenken dat ik hem voor op mijn fiets mee kan nemen. Ik heb zo'n rek waar een mand vast op zit met tayraps. De pak-o-bird in de mand zetten past misschien wel, maar dan kan de gaai niks meer zien. Die verdwijnt dan in de mand. Dus daar moet ik nog even iets creatiefs op bedenken.

Zijn er hier meerdere pak-o-bird fans? Nemen jullie hem ook mee op de fiets of alleen mee wandelen? Durven jullie hem ook op je rug te hebben? Ik zie de gaai graag als ik ermee op pad ben. Daarbij is het wat gezelliger als ik de gaai kan zien als ik er wat tegen zeg zodat ik weet of hij door heeft dat ik tegen hem praat...
    Zijn er ook punten waar jullie tegenaan zijn gelopen waar ik op moet letten in het gebruik?

Joris

Zou het leuk vinden , als je eens een foto van je wandelingetje plaatst. Ben nieuwsgierig :hallo
    Groetjes Marian en Joris.

Comment

Net met Weekamp een grote ronde gewandeld en even boodschappen gedaan. Ook in de winkel vond ze het geweldig. Ik gebruik de tas (en buggy) heel veel. Zeker geen miskoop geweest! Echt een aanrader!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Vandaag mijn caique in de rugzak meegenomen op de fiets. De tas paste mooi in de fietsmand voor op de fiets. Dekentje eronder dat hij niet te ver in de mand zakt, maar ver genoeg dat hij nog lekker om zich heen kon kijken.
        Wat een feest was het fietstochtje voor de caique. Tenminste, totdat we bij een ezel kwamen die op 1 meter afstand enorm hard begon te balken. Toen was de pret ineens over. De rest van de fietstocht was meneertje een beetje stilletjes. Toch geloof ik wel dat het genieten was voor hem.

Comment

Hier ook sinds kort een Pak O' Bird, helaas nog zonder Buggy dat werd mijn man net even te gek, maar het lijkt me wel fijn om die uiteindelijk er ook bij te hebben. Inderdaad lijkt het me leuker dat ik de papegaai kan zien, en als buikdrager vind ik deze maat (Medium) toch wat te groot, bovendien meer kans op struikelen en dan val je op je vogel...
          Ik heb de rugtas eerst in de woonkamer gezet, en Chica af en toe wat zonnebloempitten eruit laten eten, daarna een keer de voorflap dicht, en afgelopen vrijdag voor het eerst een oefentochtje naar de Vrijbuiter in Roden, omdat ik zeker weet dat daar ook honden naar binnen mogen.
          Ik heb haar toen nog niet op de rug gehad, maar vanuit de auto naar een winkelwagen waarmee we door de winkel gingen.
          Heel veel leuke reacties gehad, zonder dat Chica zelf werd lastig gevallen, dus tot nu toe zeer tevreden!

Ik vraag me af of de rugtas ook op een reguliere buggy zou passen?
          Voor het fietsen heb ik een makkelijk rekje gezien wat voor op de fiets wordt geplaatst, met stangen naar de vooras (ongeveer 20 euro)
          Moet nog even kijken hoe ik dan de Pak O' Bird ga bevestigen aan dat rekje, er zitten wel mooie lussen op de tas genaaid, dus denk dat ik daar dan een band of spin doorheen haal?

Zijn hier meer mensen die de papegaai wel eens meenemen naar een winkel of uitje oid en hoe doen jullie dat dan?

Groetjes, Ingrid

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X