Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onverwachte gezinsuitbreiding!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

erik

Ingrid,

andere naam, heb ik geen ervaring mee maar als je veranderd (moet/kun) je het beste in dezelfde letters/ klank veranderen.
    Van Coco naar Marco,Chico(wel een beetje het zelfde als jullie andere papegaai) enz.

Dus dat is wel een zoek werk(kijk maar eens op internet bij jongens en meisjes namen.

succes.
    Erik.

Comment

Ben blij met jullie reacties, alle input is welkom hihi

Heb ze vandaag voor het eerst op de kleinere stander samen gezet, Chica was bang, dan gaat ze met de kuif omhoog heen en weer wiegen, en Coco wilde graag ff hakken. Maar uiteindelijk gingen ze allebei met wat KNEX spelen en we hebben afgesloten met wat zonnebloempitjes toen ze lief en rustig waren.
      Later op de dag heb ik ze samen boven op Chica's kooi (playtop) gezet (chica is absoluut niet bezitterig op haar kooi, Coco wel op de zijne), dat ging op zich ook prima, Coco durft inmiddels wat meer speeltjes te onderzoeken en Chica gaat dan haar eigen gang. Wel ieder aan een ander uiteinde van de playtop.

Het was misschien geen liefde op het eerste gezicht maar ik heb hoop voor de toekomst!
      Denk dat vandaag vooral voor mijzelf heel belangrijk was om te zien dat er niet gelijk moord en doodslag is als je ze bij elkaar zet...

Coco's gehap in mijn handen verschilt, als hij in een lieve bui is, dan knuffelt hij m'n hand, betast mijn vingers met snavel en tong en begint zelfs eten op te boeren. dan stop ik direct met aandacht geven, neem aan dat hij dan partnergedrag vertoont?
      andere momenten wil hij nog wel ff hakken, en die momenten zijn voor mij nog niet goed in te schatten(mijn fout) Maar ik kan elke dag meer met hem, en dat binnen een week!

De naam laten we maar zo, vind het echt vreselijk maar hij zegt hem superduidelijk wel twintig keer per dag
      Gisteren hadden mijn man en ik het ergens over, beetje op verontwaardigde toon, komt Coco ineens: "wat een sukkel he" en hij lachte er zelf om!
      Grote grapjas.

Wat ik zelf ook heel erg leuk vind: mijn 14 jarige zoon heeft eigenlijk een hekel aan de vogels, zegt ie, (Chica en hij mogen elkaar niet zo) maar deze afgelopen week heeft hij uit zichzelf Chica heel even op zijn schouder en arm gehad, ik was zoooo trots!!!

Comment

Komt vast helemaal goed

Ze zullen ook vast een keer ruzie hebben maar ook dat hoort erbij.

Naam veranderen kan best hoor, heb het zelf een paar keer gedaan,
        wennen ze best snel aan. Maar dan moet je er wel zsm mee beginnen..
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X