Mensen,
Ik stond ruim een uur geleden klaar om naar mijn werk te gaan.
Hoor ik Enzo, mijn Grijze, ineens een soort van noodkreet uit schreeuwen.
Dit geluid kende ik niet, en wist 100% zeker dat het niet ging om wat aandacht oid.
Dus snel de kooi in, en zie ik hem met zijn rechter poot vast in het grote touw zitten. Het pootje zat strak bekneld en dr was geen enkele beweging
mogelijk.
Snel mijn vriendin er bij geroepen, en we hebben hem samen met het touw
uit de kooi gehaald. Mijn vriendin hield hem, en het touw vast, zodat ik hem
los kon maken. Ruim 45 minuten ben ik met grote voorzichtigheid bezig geweest!!! De ergste minuten kan ik je vertellen, het beesje schreeuwe het uit van de pijn!
Ik heb er nog een foto van gemaakt toen alles achter de rug was, deze zet ik er bij ter verduidelijking.
Mensen, knip die dikke losse stukken touw onder de knoop er af!!!
Want veel papegaaien liefhebbers hebben deze touwen.
Mijn vriendin is nu onderweg naar de VA in Zelhem, en ik ga naar mijn werk met enige vertraging. Maar wilde dit eerst kwijt.
Ik stond ruim een uur geleden klaar om naar mijn werk te gaan.
Hoor ik Enzo, mijn Grijze, ineens een soort van noodkreet uit schreeuwen.
Dit geluid kende ik niet, en wist 100% zeker dat het niet ging om wat aandacht oid.
Dus snel de kooi in, en zie ik hem met zijn rechter poot vast in het grote touw zitten. Het pootje zat strak bekneld en dr was geen enkele beweging
mogelijk.
Snel mijn vriendin er bij geroepen, en we hebben hem samen met het touw
uit de kooi gehaald. Mijn vriendin hield hem, en het touw vast, zodat ik hem
los kon maken. Ruim 45 minuten ben ik met grote voorzichtigheid bezig geweest!!! De ergste minuten kan ik je vertellen, het beesje schreeuwe het uit van de pijn!
Ik heb er nog een foto van gemaakt toen alles achter de rug was, deze zet ik er bij ter verduidelijking.
Mensen, knip die dikke losse stukken touw onder de knoop er af!!!
Want veel papegaaien liefhebbers hebben deze touwen.
Mijn vriendin is nu onderweg naar de VA in Zelhem, en ik ga naar mijn werk met enige vertraging. Maar wilde dit eerst kwijt.
Comment