Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn blauwvoorhoofd amazone doet raar.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn blauwvoorhoofd amazone doet raar.

Sinds vandaag doet mijn 3 1/2 jaar oude Blauwvoorhoofd amazone erg raar.
    Ze komt niet in contact met andere vogels en heeft geen verboden eten gehad. Een paar druifjes,tomaat en komkommer en verder normaal papegaaienvoer en notenmix en brokjes. Zodra ze stil zit trekt ze iedere keer haar pootje(met de ring erop) op om het meteen weer terug te zetten als of het een zenuwtrekje is.
    de hele tijd tiktiktiktik.

Ik zie niks aan het pootje of waar dan ook.
    Ze is net uit de rui en was gezond.

Ik snap er niks van en we maken ons ernstig zorgen.

We hebben ook geen rare schoonmaak middelen gebruikt of wat dan ook.
    Geen rare planten in huis.

misschien wel dat hij/zij het getik graag hoort , maar als je niet gerust bent, best even mee naar vogelarts gaan
    groetjes
    tel wat je hebt , niet wat je mist .

Luna , Zazou Yara Charlie

en Christel

Comment

Ze is er gelukkig mee gestopt.
      Maakte me even ernstig zorgen
      Was smiddags nog niet en ´s avonds ineens alleen maar.
      Dan kijk je wel raar op.

Ze doet wel vaker dingen ineens en pikt dingen op die je absoluut niet verwacht.

Comment

Mijn witkuif is daarnet in slaap gevallen op mijn borst toen ik TV zat te kijken. Ze viel twee keer letterlijk als een wip voorover in slaap.
        Tijdens die twee slaapmomenten stampte ze ook een paar keer met haar voetje.
        In haar geval was het wellicht zo'n ongecontroleerde beweging zoals mensen dat ook hebben wanneer ze van het ene bewustzijnsniveau naar het andere gaat.

Zou het bij jou hetzelfde kunnen geweest zijn?
        Disclaimer: Het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en hoeft niet te stroken met andermans mening.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xgunterx Bekijk Berichten
          Mijn witkuif is daarnet in slaap gevallen op mijn borst toen ik TV zat te kijken. Ze viel twee keer letterlijk als een wip voorover in slaap.
          Tijdens die twee slaapmomenten stampte ze ook een paar keer met haar voetje.
          In haar geval was het wellicht zo'n ongecontroleerde beweging zoals mensen dat ook hebben wanneer ze van het ene bewustzijnsniveau naar het andere gaat.

Zou het bij jou hetzelfde kunnen geweest zijn?
          Gedurende uren en uren heeft ze dat gedaan.
          s´morgens toen ik opstond zag ik het nog.

Comment

Ongecontroleerd

Mijn valkje had dat ook. Trekken met 1 pootje en soms voorover vallen van zijn stok. Meestal als hij ging slapen. Hij is toen hij jong was en zijn eerste vliegvlucht ging maken, tegen het raam gevlogen. Ik ging er ook van uit dat dit de oorzaak was van dat trekken met zijn pootje. Verder was hij heel sterk en verder gezond.
            Namate hij ouder werd, werd het getrek wel vaker. Ik wil er wel bij zeggen dat hij hieraan niet is overleden.
            Koko en Duckie

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X