Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BEZOEK NOP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• BEZOEK NOP

Na er veel over gehoord te hebben en er zelfs al een mening over te hebben dan afgelopen zondag(25-10-09) dan eindelijk een bezoek gebracht aan het NOP in veldhoven.

Ja wat een indrukken doe je daar op zeg vooral als je je bedenkt dat er achter elke gaai die er zit wel een verhaal hangt.
    Ontzettend veel amazone’s ,Kakatoe’s en grijze roodstaarten zaten er en een enkele ara zouden we hier uit conclusie mogen en kunnen trekken???

Mijn indruk is dat het park allang niet meer is zoals de opzet was afgedankte gaaien een goed tehuis geven maar gewoon een commercieel bedrijf met idealistische grondslag en te weinig inkomsten.

Ook kreeg ik regelmatig tijdens de rondgang weer de dubbele gevoelens mooi het die tamme gaaien die zo op de schouder komen zitten,leuk hoor dat de kakatoe lekker zegt als die weer een nootje krijgt of het volgende grijsje wat ook al in de gaten heeft als ik hallo zeg krijg ik wel wat, zo gaaf maar ook zo jammer er zullen ook mensen komen die dus niet zullen gaan denken waarom er zoveel zitten maar het alleen maar leuk zouden vinden als zij er ook 1 thuis zouden hebben want het is toch super zo’n tamme vogel.

Op de link hieronder een foto impressie van de vogels en het park.

http://picasaweb.google.nl/Dijkkamp/...CP6egt-9zbH8OA#

Leuke foto’s zijn het maar bedenk even dat bij elke gaai wel een verhaal hoort.

Dus mijn voorlopige conclusie is dus bezint eer ge begint.
    ik weet niet alles maar doe mijn best

Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
    ook zo jammer er zullen ook mensen komen die dus niet zullen gaan denken waarom er zoveel zitten maar het alleen maar leuk zouden vinden als zij er ook 1 thuis zouden hebben want het is toch super zo’n tamme vogel.
    Ja dat is zeker zo jammer, er komen hele scholen langs om te kijken naar de papegaaitjes en daar wordt niet bij verteld hoe die diertjes daar allemaal komen.

Overigens is er ook een groot deel van de papegaaien niet zichtbaar voor het publiek. Dat zijn de meest zielige beestjes die alleen in een kooi zitten zonder speeltjes of wat. En een hoop kweekpaartjes, toekans als ik me goed kan herinneren. Geen idee wat ze met de kuikens doen overigens.

Heel dubbel vind ik de NOP. Het idee is zo goed, maar de uitvoer totaal niet. Komt dat door te weinig geld of gaat er veel geld naar andere dingen?

Emily.

Ps. Je kan de foto's alleen zien als je ook een gmail-account hebt, geloof ik....
    PHOENIX KAREL

Comment

Ps. Je kan de foto's alleen zien als je ook een gmail-account hebt, geloof ik....

ik kan alle foto's gewoon openen.

Ben het met henk eens: dus bezint eer ge begint.

het lukt niet om citaaten te gebruiken!!!!!!!!!!!!!!
      Hier op deze site kun je mijn vogels bewonderen.

http://home.kpn.nl/bakk4330/

dit wordt mijn nieuwe site:
      www.burdies-papegaaien.nl

4x 5 x 1 x 1 x
      en 1 witte valk en 1 blauwe grasparkiet

Comment

Dat zijn hele wijze woorden, bedenk voor u begint.
        Ik zelf ben er nog niet geweest, wel veel over gehoord, positie maar ook heel negatief.
        99% van de mensen die daar komen, zien alleen maar leuke vogels, maar een echte vogellief hebber/ houder weet wel beter, waarom het park daar is
        En dat is echt jammer.
        Er zijn vele parken voor opvang, maar ook helaas ook marktplaats.
        Het zijn leuke foto,s Henk, bedankt
        Gevleugelde groeten van Joepie Tica tweety en Coco
        Gerrit Visser

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X