Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Verzekering

Hallo allemaal,

Ik had een vraagje, Ik vroeg me af of er een ziektekosten verzekering bestaat voor vogels. Ik weet dat er voor honden en katten verzekeringen bestaan die ziektekosten dekken.

Ik overweeg zo een verzekering aan te schaffen, alleen weet ik nog niet eens of hij wel bestaat

Wie oh wie weet wat?
    Groet Sam,

hallo sam,

of er al 1 is weet ik niet en vraag mij ook af of die wel zo handig is.

ik heb in het verleden ooit eens gekeken voor de hond of dit interesant kon wezen.

kwam toen al snel tot de conclusie dat de premie best veel was en dat het aantal uitsluitingen ook best wel veel was en het dus verstandiger was om maandelijks wat zelf apart te zetten op de bank en als dan nodig is omdat te gebruiken.
    ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Dag Sam

Nee deze verzekering is er in principe niet.
      In het verleden was er wel een dierenarts die dit deed net als hond en kat, maar deze is gestopt. Wel is er een verzekering voor brand, diefstal e.d

http://www.volierevogels.nl/Artikel/verzekering.pdf

Henk

Comment

verzekering

Hoi ik zal me ff voorstellen.
        Ik ben Bregina en werk al jaren in een dierenartsepraktijk. Elke keer als de vertegenwoordigers komen van de verzekeringen vraag ik er naar. Het antwoord ; is steeds nee. Terwijl ook er al een verzekering is voor konijnen.

Nu hebben we op een papegaaienclub; gevraagt wie wil zijn vogel verzekeren; het zijn er dus heel veel.

Mijn vraag is dus; wie wel evt zijn vogel wel verzekeren voor ziektes enz. Mijn werkgever heeft voor mij ook een brief opgesteld voor de VA, die ik het weekend op de bus doe.

Als ik van hun ook antwoord heb; dan stappen we naar het hol van de Verzekering.

Kortom mij vraag is dus ook hier; wie wil evt. zijn vogel verzekeren? Prijzen weet ik natuurlijk niet, ook voor mij moet het niet te gortig zijn.

Groetjes Bregina

Comment

Natuurlijk niet tegen iedere prijs maar ik heb zeker interesse!
          Groet Sam,

Comment

dank je wel voor je reactie, nu maar hopen dat er meer komen, zodat we echt de verzekeringen kunnen overtuigen, dat een gaaienverzekering meer nodig is , dat een konijnenverzekering.

Comment

vogelsverzekering

Hallo,

Ik ben ook geïntresseerd in een vogelverzekering. Ik hoop dat er binnenkort een komt. Ik hoop dat voldoende mensen reageren.
              Yasmin

Comment

Wat zijn de vorderingen en met welke verzekeringen ben je in gesprek

Henk

Comment

verzekering

ik werd er een beetje moedeloos van; maar ik kreeg van vandaag een telefoontje van de directeur van PETPLAN en half april, komt hij naar mijn werk voor een gesprek. Hij was zeer positief.

Comment

Hallo

Nou dat is in ieder geval al een positieve ontwikkeling.
                    Ik hoop dat ze bij het uitkeren van de vergoeding dan tzt wel sneller reageren dan ze nu doen hahaha

succes

Henk

Comment

veszekering

de directeur reageerde snel, maar de dames van de telefoon beschermen hem af.
                      Maar vergeet niet dat sommige VA nu nog moeten reageren, en zo leer je gelijk je pappenkeimers kennen.

En trouwens oook de kwakzalvers, weer een vogel dood, door de verkeerde medicijnen en maar zeggen , dat ze vogelarts zijn

Comment

ziektekosten verzekering paegaaien

Is er al wat meer bekend over het verzekeren van je papegaai?

Onlangs moest ik bijna 600euro betalen en aangezien mijn papegaai nog wel zo'n 40 jaar te leven heeft....

Ik ben heel benieuwd

groetjes

Ria

Comment

verzekering

ja ze zijn er mee bezig, maar er zijn haken en ogen aan he.
                          Maar vertel; wat had je papegaai? En is hij nu beter?

Comment

lees het topic afvallen of toch ziek en ja hij gedraagt zich beter, poepies zien er beter uit, weegt weer rond de 400 gram. Wat de oorzaak is geweest van de nog steeds gestoorde spijsvertering???

Vandaar dat ik wel nieuwsgierig ben naar een verzekering voor vogels.

Groetjes
                            Ria

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                            X