X
-
uitspraak : Gemeente, buren en papegaaien (WimBos)
Hier op deze site kun je mijn vogels bewonderen.
http://home.kpn.nl/bakk4330/
dit wordt mijn nieuwe site:
www.burdies-papegaaien.nl
4x 5 x 1 x 1 x
en 1 witte valk en 1 blauwe grasparkiet
Labels: Geen
-
WimBos
Website Member
2009-11-26 - 11:56:42
--------------------------------------------------------------------------------
DE PAPEGAAIEN HEBBEN GEWONNEN!!!!
B en W hebben het bezwaarschrift gegrond verklaard, dus de papegaaien mogen blijven zitten.
Wel hebben de buren nog de mogelijkheid om tot 5 januari hoger beroep aan te tekenen, maar gezien het advies van de commissie zulen ze dit wel niet in hun hoofd halen,want de rechter tilt ook erg zwaar aan een adviescommissie en die hebben een duidelijk advies uitgebracht, waar ze niet omheen kunnen.
Dus ook goed bericht voor collegakwekers die natuurlijk ook met belangstelling dit item hebben gevolgd.
Er is niet over aantallen gesproken en wij hebben nog niet de schrifteklijke bevestiging, maar kregen het bericht telefonisch van onze advocaat en wou het jullie toch niet onthouden.
Onze dank gaat uit naar iedereen die ons zo geweldig gesteund heeft de laatste tijd, zonder namen te noemen, daar het overweldigend is geweest en wij niemand willen vergeten.
Het is een vreselijk spannende tijd geweest voor ons, die zijn tol heeft geeist, maar hopelijk kunnen we nu weer volop genieten van onze hobby en kan dit topic uit de top verdwijnen.
Met vriendelijke groet, Wim en CarlaHier op deze site kun je mijn vogels bewonderen.
http://home.kpn.nl/bakk4330/
dit wordt mijn nieuwe site:
www.burdies-papegaaien.nl
4x 5 x 1 x 1 x
en 1 witte valk en 1 blauwe grasparkiet
-
Wim en Carla, hartelijk gefeliciteerd! Wat geweldig! Een strijd die jullie nooit hebben willen strijden denk ik en die inderdaad slopend geweest moet zijn - geniet volop van jullie vogels, ze zullen jullie er weer snel bovenop helpen!Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.
Miriam & Nico sigpic
Comment
-
-
SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER