Gisteren zijn mijn man en ik naar Ede gereden, omdat daar een grote dierenzaak zit, 't Guppy. Ze hebben daar ongelooflijk veel voor veel verschillende soorten huisdieren. Wij kwamen daar eigenlijk voor wat speelgoed voor beide vogeltjes. Nu zaten daar ook 3 grijsjes op de javaboom, ter verkoop, en die zagen er zo anders uit dan onze Karel! Ze waren (gezien de iris wat ouder dan Karel, maar ze waren ongelooflijk klein en heel dof qua kleur. Natuurlijk zal zo'n winkel de beestjes niet douchen, maar wat een ongelooflijk verschil! Je zag bijna niet dat de staart rood was!
Toen ik terug thuis kwam (met een berg nieuwe speeltjes en lekkers) bekeek ik Karel nog eens goed en ik was zo geweldig trots op het uiterlijk van onze Karel; een mooie lichtgrijze kop, donker grijze vleugels, een intens rode staart en een fors postuur.
Wat een verschil!
Toen ik terug thuis kwam (met een berg nieuwe speeltjes en lekkers) bekeek ik Karel nog eens goed en ik was zo geweldig trots op het uiterlijk van onze Karel; een mooie lichtgrijze kop, donker grijze vleugels, een intens rode staart en een fors postuur.
Wat een verschil!
Comment