Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe papegaai best nemen indien hij bijt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Hoe papegaai best nemen indien hij bijt

    Ik zou dus mijn papegaai bij vriendin mogen halen, nu ik gelezen heb dat bench het beste is wil ik hem dus daarin vervoeren. Nu is mijn vraag hoe ik hem het beste vang. Het schijnt is het nogal een bijter? Tips zijn dus welkom, mijn vriendin durft hem niet te nemen, dus zal ik het moeten doen.

  • #2
    Hallo

    Ik had deze vraag al in de chat beantwoord. Maar volgens mij heb je hem nu thuis, dus vertel maar eens hoe je het hebt aangepakt?

    gr

    Henk

    Comment


    • #3
      Wel, we hebben geprobeerd met handschoen beet te nemen, en dan uw greep, maar dat lukte ons niet om hem te nemen. Hij werd echt te stressy. Daarom hebben we hem met kooi en alles in de auto gezet. Hij heeft heel flink geweest in de auto. Dus alles is goed gegaan.

      Heeft hier al gegeten en zo, hij is wel alleen droog voer gewoon, vanmorgen wel een stukje toast gegeten. Hij heeft het wel naar zijn zin denk ik. En nu valt het schreeuwen nog mee tot nu toe, hij zit wel veel te babbelen, is best wel leuk.Hij nam ook al het stukje toast van me aan, bij mijn man nog niet.

      Comment


      • #4
        Nou het klinkt alvast goed, nu aan elkaar wennen!! Succes, we horen wel hoe het gaat
        sigpic

        Comment


        • #5
          Hij speelt nu ook al, ik heb mijn hand op de kooi al eens gelegd en doet niets meer nu, ook over en weer met mijn hand ook niets meer, een wat vuil van de bodem gehaald, maar nog niets met hem gedaan en deed niet, hij keek alleen goed wat ik aan het doen was. Hij eet nog steeds goed. Hij verliest wel wat pluimen maar het zijn zo witjes, is waarschijnlijk doordat hij nu in de warmte staat zeker? Daar stond hij in de garage? Kan dat? Was daar niet zo koud maar wel kouder dan waar hij nu zit.

          Comment


          • #6
            Hallo,

            de gaaien zitten nu in de rui , hier vliegen de donsveertjes rond m'n oren !
            wanneer hij jullie goed kent en e'n nieuwe omgeving gewoon is , kan je hem proberen op een stokje te laten opstappen , telkens belonen wanneer hij dit doet , later kan je proberen op je hand , gaat wel lukken .
            Veel succes en veel geduld
            groetjes
            tel wat je hebt , niet wat je mist .

            Luna , Zazou Yara Charlie

            en Christel

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse

            Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

            Working...
            X