Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat leuks gedaan met jouw vogel? Post het hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat leuks gedaan met jouw vogel? Post het hier!

Werd weer eens tijd voor een leuk en nieuw topic
    Heb je wat leuks gedaan met de vogel, lekker hier posten!

Ik trap af...

Net, nog geen 5 minuten geleden met Skip voor het eerst naar buiten geweest op de schouder. Met tuigje, en dat was het lastige...Hier wilde ze
    niet aan.

Afijn, ik het kleine halletje waar ze bijna niet weg kan vliegen voorzichtig bezig geweest. En wij hebben gewonnen. Op een erg rustige manier met een
    klein beetje protest dat ding om gekregen.

Afijn, naar buiten.
    Wie banger was weet ik niet, Skip of ik

Maar na 5 minuten lekker in de tuin te hebben gestaan en gelopen en van de zon te hebben genoten weer naar binnen gegaan. Skip had het reuze naar dr zin, en bleef netjes bij mij zitten.

Nu is ze mega verwend, en valt in slaap bij mijn vriendin op schoot.
    Heeft dus een dikke indruk gemaakt.

Deze avond voor de eerste keer na de winter vasco terug buiten genomen en wat heen en weer laten vliegen. (lees: frisbee met een ara ^^ ) hij vond het wel fijn om terug over een wat grotere afstand te vliegen. Het was wel redelijk koud, dus na een kwartiertje waren we terug binnen. Ging vlot, hij gehoorzaamde goed.
    http://www.youtube.com/watch?v=bar3BVJKUiQ
    Papegaaienpsychologie:
    Als het van mij is, is het van mij. Als het van jou is, is het van mij. Als jij het vasthebt, is het van mij. Als jij er naar kijkt, of er aan denkt, van zodra ik weet wat het is, is het van mij...
    http://sites.google.com/a/bottu-jans.com/www/ara-informatie/lectuur/artikels/knippen-of-niet

Comment

Vandaag is Ramses voor het eerst in de tuin geweest. Hij is gekortwiekt, dus zonder tuigje. Ik had hem op de rand van een grote bloempot in het gras gezet. Eerst zat hij flinken te trillen, maar toen hij eenmaal een paar overvliegende meeuwen hoorde keek hij vol interesse naar boven en ging wat geluidjes maken. Daarna klom hij via m'n been naar boven en kwam gezellig bij me zitten. Alles bij elkaar is hij een kwartiertje buiten geweest. Durfde niet langer, want ik weet niet of ze snel ziek worden.

Comment

Net met beide vogels buiten gezeten, en ze in een badje gedaan.
        Vonden ze maar niks...

Wel een paar foto's gemaakt.

Kijk eens naar de vleugels van de Grijze, is een jaar geleden geknipt en nog niet hersteld

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X