Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tombola ten gunste van Stichting PDD Research Fonds

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Tombola ten gunste van Stichting PDD Research Fonds

Allemaal,

De afgelopen tijd hebben jullie veel gehoord over PDD, deze ziekte is doodsoorzaak nummer 1 onder kromsnavels en ten alle tijde fataal!! Zeer recent is de test ontwikkeld die kan aantonen of de kromsnavel in aanraking is geweest met het virus....... hij hoeft dan nog niet ziek te zijn, dat is een kwestie van tijd. Wordt de kromsnavel ziek dan is het altijd fataal.

Stichting PDD Research Fonds is opgericht om budget te werven dat onderzoek mogelijk maakt en het belangrijkste ook ontwikkelling van een vaccin. Het onderzoek komt niet in aanmerking voor subsidie. Wij hebben besloten dat ook wij, papegaaienliefhebbers en eigenaren hieraan mee kunnen werken. Om extra motivatie en een grote aktie op touw te zetten hebben wij sponsoren gevraagd. Overweldigend, geheel belangeloos hebben zij op deze manier bijgedragen aan onze aktie. Kom naar de website http://www.vogeltraining.nl lees alles over PDD, de spelregels van de waanzinnige aktie, en de bekijk de sponsoren en de door hun gedoneerde prijzen!

Help dit onderzoek te steunen en maak daarmee kans op mega prijzen!!!!! Mochten jullie enthousiast zijn verspreidt de banner, hoe meer loten hoe meer steun er zijn heel veel prijzen te winnen!

Wij hopen op jullie steun!

Esther, Liek & Thiely

sigpic

Noteer maar vast 30 loten

Comment

Henk dank je wel!!!
      sigpic

Comment

hallo esther,

ja 30 is wel veel.

doe mij er maar 21 per georganiseerde dag
        Last edited by dijkkamp; 12-05-10, 20:26.
        ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Henk Dijkkamp je bent geweldig!

100% donatie voor de Stichting PDD Research Fonds
          sigpic

Comment

Mailtje is onderweg.

Comment

we hebben je mail ontvangen DANK JE WEL
              sigpic

Comment

Misschien ook een berichtje plaatsen op andere forums (of is het fora ?) zoals XXXX e.d. ? Wil mij daar ook wel even registreren om dan een link te plaatsen.

Comment

Je mag het plaatsen waar je wilt, kijk wel even of het er toevallig niet al staat want iedereen mag het overal plaatsen en de banner gebruiken. Dit is voor Stichting PDD research Fonds om dit doel te steunen dus zeg het voort
                  sigpic

Comment

Inmiddels heb ik mij ook als lid aangemeld bij XXXXX en meteen een berichtje geplaatst met een link naar vogeltraining.nl. Helaas is die link inmiddels weer verwijderd en is het draadje op slot gezet . Zou in strijd zijn met de forumregels .

Comment

Ton bedankt voor het plaatsen, helaas stellen sommige fora hun eigen belang boven dat van het algemene kromsnavel belang!

Gelukkig zijn er meer fora en zijn deze zeer medewerkend!!! We hebben een goede start gemaakt met de verkoop van loten, we hopen dat er nog vele zullen volgen
                      sigpic

Comment

Heb je mijn post in het "Mopperhoekje" al gezien. Het wordt steeds gekker .

zoals daar ook te lezen is gelieve geen andere forum's zwart te maken of in discrediet brengen.

Comment

Esther reserveer voor mij maar 3 loten per dag (22 mei, 10 juli, 11 juli) dus 9 loten in totaal.
                          Last edited by burdies; 14-05-10, 20:35.
                          Hier op deze site kun je mijn vogels bewonderen.

http://home.kpn.nl/bakk4330/

dit wordt mijn nieuwe site:
                          www.burdies-papegaaien.nl

4x 5 x 1 x 1 x
                          en 1 witte valk en 1 blauwe grasparkiet

Comment

sigpic

Comment

Loten voor Zaterdag 22 mei aanstaande kunnen alleen nog op de dag zelf gekocht worden, dit in verband met de administratieve afhandelling!

Voor 10 + 11 juli kunnen er uiteraard wel loten gekocht worden, na het weekend zullen we een overzicht plaatsen van de nog te winnen prijzen
                              sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                              X