Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tijdje weggeweest

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Tijdje weggeweest

Hoi allemaal,
    We zijn er een tijdje uit geweest. Nadat we de vogels hebben laten testen, hebben wij onze aga’s in moeten laten slapen, PDFD was de uitslag. Met alle geluk van de wereld zijn de bonte boer en caique gespaard gebleven. Met veel dank aan Esther heb ik besloten om mijn grote passie voor papegaaien voort te zetten. 1 september is het alweer 3 maanden geleden en zit de incubatie tijd er op. We hebben het best wel zwaar gehad om de helft van je grote liefde te moeten laten inslapen om de rest te redden.
    Ondertussen hebben we 2 nieuwe aga’s besteld (bij een goede kweker) en na 1 september verwachten we de amazone Lorre.
    Dagelijks heb ik alle berichten gelezen en bij deze arasevera nog van harte met de klein.
    Groetjes Ron

welkom terug, en hoop dat alle elende je nu bespaart blijft
    Gevleugelde groeten van Joepie Tica tweety en Coco
    Gerrit Visser

Comment

Hey daar,

Welkom terug!!! Ik weet dat jullie een hele zware periode hebben gehad, veel respect Nu alleen nog vooruit kijken, binnekort Lorre die het huis onveilig komt maken en hebben de aga's al een naam?? Zijn ze al geboren eigenlijk

Fijn dat je er weer bent
      sigpic

Comment

Hoi Hoi,

Ben wel blij dat ik weer eens een berichtje kan mee type.

En nee, de agatjes zijn nog niet geboren. van de herfst gaan de broedblokjes er in en dan is het nog maar hopen dat ze er zin in hebben hahahahahahahaha.

Namen hebben we ook nog niet. Maar we wachten wel met spanning af.

groet Ron

Comment

hoi.. wat erg!! fijn dat het nu de goede kant op gaat! weet wel dat die drie maanden niet met zekerheid betekent dat het virus dan foetsie is he?? ik heb zelf een grijze roodstaart verloren aan pbfd én polyoma en na 9 maanden pas mijn nieuwe gaai gekregen en in de tussentijd nog veel troubles gehad. Suk6!
          Ellen & her Parrots

Comment

Hey Ellen,

Volgens de kenners is de incubatie tijd 3 maanden. het huis heeft een opknapbeurt gehad. de wanden zijn opnieuw gewit en ik heb F10 sc bij Lorre en co gekocht. F10 is een desinfectie en moet je verdunnen met water, via een sproeipomp kan je je huis onderhanden nemen.

Groet Ron

Comment

hoi.. Okay.. dat kan natuurlijk inmiddels echt duidelijk zijn. In 'mijn tijd' (dat was 2001) lag dat blijkbaar anders. Thanks!
              Ellen & her Parrots

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
              X