vinden elkaar lief.
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ron 123 Bekijk BerichtenHoi Ellen,
Wat een fantastische foto's. Die kleine in het bijzonder, van de week die foto's van Robin waren ook leuk.
Die muisparkietjes zijn erg mooi.
Groet Ron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ron 123 Bekijk BerichtenHoe groot/klein zijn die muisparkieten?
Wel grappig dat ze zo kunnen kletsen.
Ron
je kunt zien dat ze bijna net zo groot zijn als een bonte boer
en hier rekt en strekt mijn bb'tje nog.. die heeft het niet zo op die muis ha ha
Comment
-
Die muizen zijn groter dan ik dacht.
Leuke foto die 2
Wat heb je nog meer voor gaaien? op internet kom ik je naam regelmatig tegen, voor al bij foto's. Vandaag was ik foto's van een pionus aan het zoeken en ook daar stond je naam bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ron 123 Bekijk BerichtenDie muizen zijn groter dan ik dacht.
Leuke foto die 2
Wat heb je nog meer voor gaaien? op internet kom ik je naam regelmatig tegen, voor al bij foto's. Vandaag was ik foto's van een pionus aan het zoeken en ook daar stond je naam bij.
Buiten dit muisje heb ik een bonte boertje, een grijze roodstaart, nog 4 dwergpapegaaitjes en 1 grasparkiet. En het is een 'uit de hand gelopen' hobby van mij... gaaien fotograferen
Comment
-
Leuk toch zo,n hobby, voor dat wij gaaien hadden maakte we foto's van vlinders. Nu hebben we gaaien hebben is daar geen tijd meer voor.
We proberen het wel eens bij onze gaai, hahahaha gaat echt niet. Altijd als er iets grappigs is, zijn we weer te laat. Vanavond gaan we bramen plukken, pipo de caique eet ze zo graag. Eerst plukken en dan schudde met ze kop, ik helemaal onder. Mijn vrouw zoekt de camera, ondertussen sta ik alweer te douchen.
Gelukkig hebben we de foto's nog hahahahahaha dus niet........
Groet Ron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jokesfokes Bekijk BerichtenLeuke foto's Ellen, en ook mijn inzicht was dat een muisje kleiner zou zijn, dacht meer aan maatje pyrrhura, maar ze zijn dus iets forser
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robinschaft Bekijk BerichtenWat een mooierd
Ze kunnen zo lekker bol gaan zitten en verwend voor zich uitkijken, haha. Zitten ook geen minuut stil :P
Comment
Comment