Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grijsje & muisje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Grijsje & muisje

vinden elkaar lief.

Last edited by ellenparrots; 21-08-10, 20:42.
    Ellen & her Parrots

Hoi Ellen,

Wat een fantastische foto's. Die kleine in het bijzonder, van de week die foto's van Robin waren ook leuk.

Die muisparkietjes zijn erg mooi.

Groet Ron

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ron 123 Bekijk Berichten
      Hoi Ellen,

Wat een fantastische foto's. Die kleine in het bijzonder, van de week die foto's van Robin waren ook leuk.

Die muisparkietjes zijn erg mooi.

Groet Ron
      dank je wel, Ron! Ik heb al heel lang vogels maar die muisparkiet heb ik sinds aug. 2009 en heb er geen spijt van.. het zijn geweldige vogels! En hij kletst al best veel.. met zo'n haast electronisch kraak stemmetje. hi hi
      Ellen & her Parrots

Comment

Hoe groot/klein zijn die muisparkieten?

Wel grappig dat ze zo kunnen kletsen.

Ron

Comment

Hoe groot/klein zijn die muisparkieten?

Wel grappig dat ze zo kunnen kletsen.

Ron
          incl. staart 27 tot 30 cm.

je kunt zien dat ze bijna net zo groot zijn als een bonte boer

en hier rekt en strekt mijn bb'tje nog.. die heeft het niet zo op die muis ha ha
          Ellen & her Parrots

Comment

Die muizen zijn groter dan ik dacht.

Leuke foto die 2

Wat heb je nog meer voor gaaien? op internet kom ik je naam regelmatig tegen, voor al bij foto's. Vandaag was ik foto's van een pionus aan het zoeken en ook daar stond je naam bij.

Comment

Die muizen zijn groter dan ik dacht.

Leuke foto die 2

Wat heb je nog meer voor gaaien? op internet kom ik je naam regelmatig tegen, voor al bij foto's. Vandaag was ik foto's van een pionus aan het zoeken en ook daar stond je naam bij.
              Ja he? als ik het tegen iemand heb over een muisparkiet dan denkt men aan maatje grasparkiet ha ha. maar ze zijn dus stukken groter.
              Buiten dit muisje heb ik een bonte boertje, een grijze roodstaart, nog 4 dwergpapegaaitjes en 1 grasparkiet. En het is een 'uit de hand gelopen' hobby van mij... gaaien fotograferen
              Ellen & her Parrots

Comment

Leuke foto's Ellen, en ook mijn inzicht was dat een muisje kleiner zou zijn, dacht meer aan maatje pyrrhura, maar ze zijn dus iets forser

Comment

Leuk toch zo,n hobby, voor dat wij gaaien hadden maakte we foto's van vlinders. Nu hebben we gaaien hebben is daar geen tijd meer voor.

We proberen het wel eens bij onze gaai, hahahaha gaat echt niet. Altijd als er iets grappigs is, zijn we weer te laat. Vanavond gaan we bramen plukken, pipo de caique eet ze zo graag. Eerst plukken en dan schudde met ze kop, ik helemaal onder. Mijn vrouw zoekt de camera, ondertussen sta ik alweer te douchen.

Gelukkig hebben we de foto's nog hahahahahaha dus niet........

Groet Ron

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jokesfokes Bekijk Berichten
                    Leuke foto's Ellen, en ook mijn inzicht was dat een muisje kleiner zou zijn, dacht meer aan maatje pyrrhura, maar ze zijn dus iets forser
                    dank je Joke! ze zijn inderdaad best groot, voor een parkiet LOL
                    Ellen & her Parrots

Comment

Wat een mooierd
                      Ze kunnen zo lekker bol gaan zitten en verwend voor zich uitkijken, haha. Zitten ook geen minuut stil :P
                      http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robinschaft Bekijk Berichten
                        Wat een mooierd
                        Ze kunnen zo lekker bol gaan zitten en verwend voor zich uitkijken, haha. Zitten ook geen minuut stil :P
                        dank je en ja ...ze kunnen aardig beweeglijk zijn, maar die van mij heeft ook met regelmaat zijn rust(ige) momenten.
                        Ellen & her Parrots

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                        X