Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's van mijn bezoek aan ara kweker Jan van Arkel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door robinschaft Bekijk Berichten
    Oh gaaf zeg! Lijkt me leuk om een keertje te zien daar.
    Even off topic, wat voor camera gebruik je? Dat zijn echt hele mooie foto's.
    Vind zelf fotograferen ook erg leuk, dus ben wel benieuwd eigenlijk
    dank je. Ik heb de Canon EOS 7d, met de EF 18 - 200 mm lens én sinds kort een externe flitser, ook van Canon, de speedlite 430 EX II. Vooral zo'n externe flitser is echt een must voor binnen fotografie.
    Ellen & her Parrots

    Comment


    • #17
      Super foto's Ellen, dat is smullen ! Pracht vogels, ja Jan van Arkel staat heel goed aangeschreven als kweker. Werkelijk heel mooie foto's, bedankt!
      Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.

      Miriam & Nico sigpic

      Comment


      • #18
        Oorspronkelijk geplaatst door miriam Bekijk Berichten
        Super foto's Ellen, dat is smullen ! Pracht vogels, ja Jan van Arkel staat heel goed aangeschreven als kweker. Werkelijk heel mooie foto's, bedankt!
        Fijn te horen dat je de foto's mooi vindt. Het was inderdaad genieten!
        Ellen & her Parrots

        Comment


        • #19
          Mooi hoor! Ga ook even bij je andere foto's kijken

          Comment


          • #20
            Ooooooo wauw wat mooi allemaal he
            Ben jaloers op je hoor, wil zelf ook heel graag daar een xtje kijken...De vogels maar ook de kennis van jan is gewoon super !!!
            Ennn indd ook prachtige foto's !
            Chester en Samba
            Yoda en Navy

            Comment


            • #21
              Oorspronkelijk geplaatst door ellenparrots Bekijk Berichten
              dank je. Ik heb de Canon EOS 7d, met de EF 18 - 200 mm lens én sinds kort een externe flitser, ook van Canon, de speedlite 430 EX II. Vooral zo'n externe flitser is echt een must voor binnen fotografie.
              Even opgezocht, mooie camera hoor! Binnen fotograferen is inderdaad lastig. Je moet dan inderdaad een goeie flitser hebben. Blijft leuk foto's maken.
              http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

              Comment


              • #22
                Oorspronkelijk geplaatst door robinschaft Bekijk Berichten
                Even opgezocht, mooie camera hoor! Binnen fotograferen is inderdaad lastig. Je moet dan inderdaad een goeie flitser hebben. Blijft leuk foto's maken.
                ja.. het is ook geen goedkoop ding.. ha ha. maar ik kon het gelukkig aanschaffen, en de lens is ook van Canon met image stabilizer.. super fijn. Ik ben er heel blij mee, want het is een grote hobby van mij, fotograferen. Liefst papegaaien!
                Ellen & her Parrots

                Comment


                • #23
                  hier nog één filmpje van een baby ara die wordt gevoerd

                  [YOUTUBE]njpqMrdtBQw[/YOUTUBE]
                  Ellen & her Parrots

                  Comment


                  • #24
                    Gaaien foto s

                    Wat een prachtige Foto s, ik heb er echt van zitten genieten.
                    En hele mooie ara s.

                    groetjes van Ziyal

                    Comment


                    • #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door ziyal Bekijk Berichten
                      Wat een prachtige Foto s, ik heb er echt van zitten genieten.
                      En hele mooie ara s.

                      groetjes van Ziyal
                      dank voor je complimenten!! en ja... ze zijn stuk voor stuk prachtig he!
                      Ellen & her Parrots

                      Comment


                      • #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door ellenparrots Bekijk Berichten
                        ja.. het is ook geen goedkoop ding.. ha ha. maar ik kon het gelukkig aanschaffen, en de lens is ook van Canon met image stabilizer.. super fijn. Ik ben er heel blij mee, want het is een grote hobby van mij, fotograferen. Liefst papegaaien!

                        Geloof het, foto's maken blijft altijd leuk, vooral om te bewaren voor later.
                        Heb laatst een paar foto's van m'n eerste aga teruggevonden, ook weer een jaar of 6 geleden haha.
                        http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

                        Comment


                        • #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door robinschaft Bekijk Berichten
                          Geloof het, foto's maken blijft altijd leuk, vooral om te bewaren voor later.
                          Heb laatst een paar foto's van m'n eerste aga teruggevonden, ook weer een jaar of 6 geleden haha.
                          geweldig he!
                          Ellen & her Parrots

                          Comment


                          • #28
                            Prachtige foto's Ellen, van prachtige gaaien, Jan heeft het inderdaad mooi voor elkaar daar, de droom van elke gaaien liefhebber

                            Comment

                            Ads onder in topics

                            Collapse

                            Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                            Working...
                            X