hoi allemaal. Ik heb morgen weer een afspraak met Peter Bastiaansen. Zal eens vragen of hij strippenkaarten verkoopt, aangezien ik in een half jaar tijd met zeer grote regelmaat langs ben geweest. . Enfin. Ik had hem dat Amerikaanse artikel gemaild over de stuitklier en uit dat artikel kwam sterk naar voren dat problemen met de stuitklier vaak de oorzaak is van een vitamine A te kort. Nu... ik en Peter zijn beiden van mening dat dat niet echt voor de hand ligt, omdat Mickey een zeer goede voeding tot zich krijgt. Maar.... een vitamine A te kort kan dan toch wellicht voorkomen en waarschijnlijk zal Mickey morgen een vit. A shot krijgen. Als het niet de oorzaak is, dan kan dit iig geen kwaad. Hier kunnen jullie zien hoe haar stuitklier er nog steeds uit ziet: http://www.youtube.com/watch?v=CPtmaavRwf4
Pookie, mijn grasparkietje, gaat ook mee... Sinds ruim een week eet hij niet meer. Alleen trosgierst. Hij is ruim 7 jaar oud en heeft een tijdje terug een behoorlijke bacterie gehad en is daarvoor behandeld door Bastiaansen. Daarna is een kleine tumor operatief weggehaald door hem. Ik vrees dat er iets in zijn lijfje fout zit..... dat hij daarom geen harder voer weg kan werken. Hij eet (gelukkig) nog wel trosgierst... dat is het enige wat hij op dit moment binnenkrijgt. Ik weet dat Pook niet meer lang bij me zal zijn, maar ik kan hem toch ook niet zo door laten tobben? het vervelende is dat hij niet ziek oogt.. Hij is erg vrolijk, kletst en kwettert volop.
Ik heb een afspraak om 13.45 uur....
Pookie, mijn grasparkietje, gaat ook mee... Sinds ruim een week eet hij niet meer. Alleen trosgierst. Hij is ruim 7 jaar oud en heeft een tijdje terug een behoorlijke bacterie gehad en is daarvoor behandeld door Bastiaansen. Daarna is een kleine tumor operatief weggehaald door hem. Ik vrees dat er iets in zijn lijfje fout zit..... dat hij daarom geen harder voer weg kan werken. Hij eet (gelukkig) nog wel trosgierst... dat is het enige wat hij op dit moment binnenkrijgt. Ik weet dat Pook niet meer lang bij me zal zijn, maar ik kan hem toch ook niet zo door laten tobben? het vervelende is dat hij niet ziek oogt.. Hij is erg vrolijk, kletst en kwettert volop.
Ik heb een afspraak om 13.45 uur....
Comment