Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

div jonge, en kweek vogels te koop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • div jonge, en kweek vogels te koop

    te koop natuurbroed geelvoorhoofdamazone's ,natuurbroed edelpapegaaien mannen'.1 blauw gele ara 3 jaar super tam erg lief wel hoog knuffelgehalte.1 kweekpop venuzuela amazone 250 euro.2 x man dubb geelkopamazone zeer mooie .koppel grijze roodstaarten beginnen te leggen. gr harold www.haroldsmits@chello.nl

  • #2
    Misschien wel even handig de leeftijden en ofdat ze getest zijn of niet erbij te vermelden. Zitten mooie vogels tussen als ik het zo lees ;p
    http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

    Comment


    • #3
      mijn vogels zijn allemaal ziektevrij en allemaal mooi.en als iemand interesse heeft krijgt hij of zij alle info. ik ben geen geldkweker maar hobbyist .daarom veel natuurkweek en die krijg je ook gewoon tam.het is een mooie hobby maar loopt hier wat uit de hand worden er te veel gr harold

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door STUCADOOR Bekijk Berichten
        mijn vogels zijn allemaal ziektevrij en allemaal mooi.en als iemand interesse heeft krijgt hij of zij alle info. ik ben geen geldkweker maar hobbyist .daarom veel natuurkweek en die krijg je ook gewoon tam.het is een mooie hobby maar loopt hier wat uit de hand worden er te veel gr harold
        Er wordt gevraagd of ze allemaal getest zijn, jouw antwoord is ze zijn ziektevrij waarop is dat gebaseerd?

        Mvg Frank

        Comment


        • #5
          heel simpel ik denk als ik in 22 jaar hier geen ziektes heb gehad dat ik het nog niet zo verkeerd doe .mijn voeding is dik in orde mijn kooien zijn per koppel uitgekozen .dat zie ik aan mijn vogels.zien er goed uit en heb van de meeste ook eitjes .dan weet jij als kweker denk ik genoeg.of moet jij wel vaak naar de dieren arts gr harold

          Comment


          • #6
            het gaat om de gezondheid certificaten denk ik? Zonder dat kan een evtuele koper niet zien dat ze ziektevrij zijn. sucses met de verkoop
            Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
            sigpic

            http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

            Comment


            • #7
              die certificaten kun je bij mij ook krijgen ,maar vind het onzin wat als ik 1 vogel koop met die papieren en hij word over 3 maanden ziek misschien was hij dat al bewijs dat maar is.het gaat om vertrouwen en garantie geven.mijn vogels haal ik bij 2 personen.ik heb er nog nooit gezondheidspapieren bij gehad.krijg je zelfs bij atc niet.gr

              Comment


              • #8
                Gewoon je verantwoordelijkheid als koper nemen en de vogels altijd laten testen. Immers u kent de verkopers niet. En helaas ik wou dat het anders was maar je kunt gezien de vele ziektes de verkopers niet meer op hun blauwe ogen vertrouwen. Dit is niet naar stucadoor persoonlijk , maar velen hebben al de nodige ellende in de papegaaienwereld mee gemaakt. Dus neem gewoon geen risico.

                gr

                Henk

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door STUCADOOR Bekijk Berichten
                  heel simpel ik denk als ik in 22 jaar hier geen ziektes heb gehad dat ik het nog niet zo verkeerd doe .mijn voeding is dik in orde mijn kooien zijn per koppel uitgekozen .dat zie ik aan mijn vogels.zien er goed uit en heb van de meeste ook eitjes .dan weet jij als kweker denk ik genoeg.of moet jij wel vaak naar de dieren arts gr harold
                  Klopt dat kost me idd kapitalen, en mij hoor je niet zonder bewijzen beweren dat ik jongen ziektevrij verkoop.
                  Het gaat me er niet om , om te beweren dat je niet eerlijk of netjes bezig bent , maar wel om te vertellen dat alleen , het testen van de jongen enige zekerheid geeft,

                  mvg Frank

                  Comment


                  • #10
                    ok nu zijn wij er,bij mij werkt het zo;als ik een ara of zo verkoop en er is twijfel over de gezondheid dan ga ik met de koper samen naar de dierenarts dat werkt als enige gr harold

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door STUCADOOR Bekijk Berichten
                      ok nu zijn wij er,bij mij werkt het zo;als ik een ara of zo verkoop en er is twijfel over de gezondheid dan ga ik met de koper samen naar de dierenarts dat werkt als enige gr harold
                      Dan betaal je toch ook? Vaak zal een vogelarts de vogel willen laten testen, wat ga je dan doen? Nee zeggen en de vogel verkopen die waarschijnlijk ziek is? Mijn vogels zijn ook niet getest, ja het is een groot risico dat weet ik, mijn vogels zien er wel allemaal goed uit, mooi in de veren en ook lekker actief zoals het hoort, als ik me zorgen ga maken om een vogel dan zal ik ook gewoon naar een vogelarts gaan en misschien ook laten testen, tot nu toe is dat nog nooit nodig geweest maar als het moet dan moet het. En ik koop ook echt niet bij de eerste de beste een vogel hoor, dat zet ik altijd voorop.
                      Testen is dus niet verplicht maar als je het geld ervoor hebt dan zou ik het dus zeker doen.
                      http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

                      Comment


                      • #12
                        hallo,

                        aangezien deze discussie in de verkoophoek stond en de postings in de verkoophoek na een maad of 2 verwijderd worden lijkt het mij niet handig om in de verkoophoek te discussieren.

                        zal de topic dus verplaatsen en de postings die relevant zijn voor de verkoophoek weer terug doen naar verkoophoek.
                        Last edited by dijkkamp; 19-09-10, 11:59.
                        ik weet niet alles maar doe mijn best

                        Comment


                        • #13
                          dat schrijf ik ook ,ik ga met de klant samen naar de dierenarts die onderzoekt de vogel en een beter bewijs kan je nooit krijgen.maar veel mensen vinden dat niet nodig die zien zo wel dat het goed zit.maar bij twijfel neem ik ze mee naar de dierenarts geen probleem.gr harold

                          Comment


                          • #14
                            kopieren

                            Ik hoorde laatst een verhaal, dat er met de papieren gesjoemeld kan worden
                            Je heb 1 geteste vogel met papieren en die papieren worden dan heel goed gekopieerd?
                            Geen idee of het waar is,

                            Comment


                            • #15
                              hallo assie 40,

                              waar mensen geld kunnen verdienen zijn mensen ook in staat tot rare dingen en zelfs dus tot oplichting.

                              wat er allemaal van waar is geen idee maar sommige dingen klinken zeer geloofwaardig.

                              heb wel ooit gelezen in het boekje van de bond (onze vogels) dat er valse papieren waren van een kweker die daar niets mee te maken had.

                              en ja dat de vogels al getest zijn is mooi ik nam en neem geen risico en laat gewoon alle gaaien die ik gekocht heb die ik koop nogmaals testen en die testen laat ik doen door VA en ga zelf met de vogel er heen dus op deze manier is sjoemelen niet meer mogelijk.
                              ik weet niet alles maar doe mijn best

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse

                              Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                              Working...
                              X