Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

div jonge, en kweek vogels te koop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • div jonge, en kweek vogels te koop

    te koop natuurbroed geelvoorhoofdamazone's ,natuurbroed edelpapegaaien mannen'.1 blauw gele ara 3 jaar super tam erg lief wel hoog knuffelgehalte.1 kweekpop venuzuela amazone 250 euro.2 x man dubb geelkopamazone zeer mooie .koppel grijze roodstaarten beginnen te leggen. gr harold www.haroldsmits@chello.nl

  • #2
    Misschien wel even handig de leeftijden en ofdat ze getest zijn of niet erbij te vermelden. Zitten mooie vogels tussen als ik het zo lees ;p
    http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

    Comment


    • #3
      mijn vogels zijn allemaal ziektevrij en allemaal mooi.en als iemand interesse heeft krijgt hij of zij alle info. ik ben geen geldkweker maar hobbyist .daarom veel natuurkweek en die krijg je ook gewoon tam.het is een mooie hobby maar loopt hier wat uit de hand worden er te veel gr harold

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door STUCADOOR Bekijk Berichten
        mijn vogels zijn allemaal ziektevrij en allemaal mooi.en als iemand interesse heeft krijgt hij of zij alle info. ik ben geen geldkweker maar hobbyist .daarom veel natuurkweek en die krijg je ook gewoon tam.het is een mooie hobby maar loopt hier wat uit de hand worden er te veel gr harold
        Er wordt gevraagd of ze allemaal getest zijn, jouw antwoord is ze zijn ziektevrij waarop is dat gebaseerd?

        Mvg Frank

        Comment


        • #5
          heel simpel ik denk als ik in 22 jaar hier geen ziektes heb gehad dat ik het nog niet zo verkeerd doe .mijn voeding is dik in orde mijn kooien zijn per koppel uitgekozen .dat zie ik aan mijn vogels.zien er goed uit en heb van de meeste ook eitjes .dan weet jij als kweker denk ik genoeg.of moet jij wel vaak naar de dieren arts gr harold

          Comment


          • #6