X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jokesfokes Bekijk BerichtenMooie foto's weer Ellen, mooi oranje is je bbtje ook zeg
Comment
-
het zijn prachtige vogels, vooral de agas waar ik niet echt fan van ben vind ik erg mooi allemaal !
Comment
-
thanks!! vanochtend nog een bak... ik kom uit bed. Loop de kamer in, langs de aga kooi. Ik heb er dus 4. O.a. Jamie en Bobbie, twee fischeri's maar beiden pop. Echt pop want DNA test wees dat uit... ik dacht.. wat hoor ik nou toch?? kijk ik in de kooi en zag ik die twee lesboos paren!! Smeerlappies he? ha ha ha.. ik heb natuurlijk vroeger regelmatig parende agaas gehad, maar twee poppen???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robinschaft Bekijk BerichtenZe zullen de term "lovebirds" zoals ik al zei iets te letterlijk nemen, haha.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ellenparrots Bekijk Berichtenthanks!! vanochtend nog een bak... ik kom uit bed. Loop de kamer in, langs de aga kooi. Ik heb er dus 4. O.a. Jamie en Bobbie, twee fischeri's maar beiden pop. Echt pop want DNA test wees dat uit... ik dacht.. wat hoor ik nou toch?? kijk ik in de kooi en zag ik die twee lesboos paren!! Smeerlappies he? ha ha ha.. ik heb natuurlijk vroeger regelmatig parende agaas gehad, maar twee poppen???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ellenparrots Bekijk Berichtenha ha.. humor he? maar ik vraag me af of dat vaker gebeurt. Dat twee poppen met elkaar paren... mmmm.. interesting LOL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Showtime Bekijk BerichtenIk heb het weleens vaker gehoord maar weet niet wat voor soort aga's het dan betreft ag ze houden van elkaar en kunnen elkaar bevredigen mooi toch
deze twee zijn het.
Vanavond wilde ik Jamie even pakken (de wildkleur fischeri) en Bobbie zat ergens hoog in de kooi. Als ze naast elkaar zitten, dan kan ik het wel proberen er eentje op te laten stappen maar dan wordt ik flink gebeten LOL. En ik steek mijn hand uit naar Jamie en Bobbie laat zich nog net niet naar beneden vallen. zo snel! ik kon het vergeten... mijn knuffeltje met Jamie. ha ha
Comment
-
bij een kennis van mij is het ook zo maar uitzonderingen bestaan er dus ja geloof wel dat het vaker gebeurt vind het wel grappig
Comment
Comment