Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat moet ik nou doen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • wat moet ik nou doen?

    Zoals jullie weten heb ik binnen 2 grijsjes
    En in de buitenvoliere 2 bbtjes(geen idee of het man of popje is)
    Als het 's nachts rond de -5 wordt gaan ze in een grote kooi naar de logeerkamer(in een kooi van 1m bij halve meter
    De buitenvoliere is 3 bij 1 meter dus daar hebben ze de ruimte,maar de laatste tijd jaagt Chico steeds Beppie op
    Ze hebben nog nooit echt gevochten(ik bedoel geen bloed),omdat Bep steeds wegvliegt
    Afgelopen winter heeft Chico de staart van Beppie eraf gevreten,dus had ik Bep in een andere kooi gezet
    Nu wil ik het dit jaar anders gaan doen
    Bep in de woonkamer in een eigen kooi,en chico ook
    Misschien dat Chico Bep gaat missen en wat liever voor haar is
    Of moet ik Chico nog ff buiten alleen laten zitten
    En dan in Maart weer samen naar buiten

    Helppie helpie

  • #2
    hallo,

    je kan ze best appart in een kooi plaatsen , de kooien naast mekaar zetten zodat ze in elkaars buurt blijven maar toch niet aan mekaar aan kunnen , overdag wanneer je thuis bent kan je ze uit hun kooi laten , zodat ze toch nog met mekaar kunnen spelen .Ga je weg of s'avonds wanneer ze moeten gaan slapen ,elks in hun eigen kooi .
    groetjes
    tel wat je hebt , niet wat je mist .

    Luna , Zazou Yara Charlie

    en Christel

    Comment


    • #3
      Wat je ook zou kunnen doen is degene die opjaagt (chico???) veren kortwieken. Veren van Beppie niet wieken zodat ze op tijd weg kan vliegen.

      Henk

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Henk Draaijer Bekijk Berichten
        Wat je ook zou kunnen doen is degene die opjaagt (chico???) veren kortwieken. Veren van Beppie niet wieken zodat ze op tijd weg kan vliegen.

        Henk

        Hoi Henk

        Ik heb Beppie vanmiddag naar binnen gehaald,vond het zo zielig voor haar,ze gilde gewoon
        En wat betreft wieken van Chico,die is niet tam en bijt(we hebben hem van een zwager overgenomen omdat hun 7 katten hadden en hij nooit de kooi uit kon)

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door wing lady Bekijk Berichten
          hallo,

          je kan ze best appart in een kooi plaatsen , de kooien naast mekaar zetten zodat ze in elkaars buurt blijven maar toch niet aan mekaar aan kunnen , overdag wanneer je thuis bent kan je ze uit hun kooi laten , zodat ze toch nog met mekaar kunnen spelen .Ga je weg of s'avonds wanneer ze moeten gaan slapen ,elks in hun eigen kooi .
          groetjes

          Tnks voor je tips,maar ik probeer het eerst ff zo,Bep naar binnen
          en Chico ff alleen

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse

          Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

          Working...
          X