Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloedluis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    hallo ellen,

    1 van de nadelen van welke behandeling dan ook die erop gespoten moet worden is je hoeft maar klein stukje te vergeten waar luis zit en al het werk was voor niks.

    ander nadeel is het imuun worden voor het bestrijdingsmiddel.

    vandaar dat ik de laaste keer dat ik ze gehad heb nu zo'n 5 jaar geleden heb ik ze dus met de dutchy's bestreden en tot nu toe nog niet weer gehad.

    terwijl er eerdere jaren nog wel weer eens wat terug wilde komen na behandeling met spuitbussen.
    gebruikte toen dan ook veel prefentief.
    elke keer voor de kweek en na de kweek werd de boel ingespoten los van het feit dat een kostbare aangelegenheid was ook niet echt aangenaam de geur die uit de bus kwam.
    ik weet niet alles maar doe mijn best

    Comment


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
      hallo ellen,

      1 van de nadelen van welke behandeling dan ook die erop gespoten moet worden is je hoeft maar klein stukje te vergeten waar luis zit en al het werk was voor niks.

      ander nadeel is het imuun worden voor het bestrijdingsmiddel.

      vandaar dat ik de laaste keer dat ik ze gehad heb nu zo'n 5 jaar geleden heb ik ze dus met de dutchy's bestreden en tot nu toe nog niet weer gehad.

      terwijl er eerdere jaren nog wel weer eens wat terug wilde komen na behandeling met spuitbussen.
      gebruikte toen dan ook veel prefentief.
      elke keer voor de kweek en na de kweek werd de boel ingespoten los van het feit dat een kostbare aangelegenheid was ook niet echt aangenaam de geur die uit de bus kwam.
      Okay.. ik ben natuurlijk momenteel super scherp en alert... en als ik nu toch weer wat terugvindt zal ik het overwegen, dat 'levend voer'.. dank voor je uitleg!
      Ellen & her Parrots

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse

      Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

      Working...
      X