Oorspronkelijk geplaatst door Francapapegaaien
Bekijk Berichten
X
-
-
Oke, bedankt. Ik kom heeel vaak bij de dierentuin en ga dan ook vaak naar de papegaaien (xd).Die hyacint papegaai herkent me nu dan ook. /hij is echt heel slim. Hij kijkt je ook aan. Niet zo als de meeste dieren je een beetje wazig aankijken. eigenlijk hebben alle papegaaien dat. Overigens heeft hij daar een hele grote kooi. (Zeker tien bij tien meter). Hij doet ook vaak mee aan openluchtvoorstellingen. Als je ziet hoe mooi zn leventje daar is en hoe slecht het vaak bij mensen is (Voel je niet aangesproken als je hem goed verzorgt).
Groetjes
Margot& Peachy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door roelky52 Bekijk BerichtenOke, bedankt. Ik kom heeel vaak bij de dierentuin en ga dan ook vaak naar de papegaaien (xd).Die hyacint papegaai herkent me nu dan ook. /hij is echt heel slim. Hij kijkt je ook aan. Niet zo als de meeste dieren je een beetje wazig aankijken. eigenlijk hebben alle papegaaien dat. Overigens heeft hij daar een hele grote kooi. (Zeker tien bij tien meter). Hij doet ook vaak mee aan openluchtvoorstellingen. Als je ziet hoe mooi zn leventje daar is en hoe slecht het vaak bij mensen is (Voel je niet aangesproken als je hem goed verzorgt).
Groetjes
Margot& Peachy
Comment
Comment