Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Twee pracht ara's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Francapapegaaien Bekijk Berichten
    De eigenaar van deze vogels is iemand die zichzelf geweldig vindt en graag te koop loopt met het fiet dat hij zich dit kan veroorloven.
    Ook loopt hij met deze vogels elke wandeldag af die er is met alle risico's van dien voor hun gezondheid.
    Dat valt mij ook op ja, heb wel eens vaker een hyacint op die dagen gezien van foto's, maar ofdat het dezelfde is weet ik niet. Ik vind ook niet dat deze vogels in de huiskamer horen, ookal zijn het een van de liefste soorten, het is inderdaad een soort van pronken, misschien vinden veel mensen het houden van een hyacint het ultieme doel van vogels houden, wat ik ook wel begrijp maar dan wel in koppels in grote vluchten en niet gewiekt in de huiskamer, maar dat wil niet zeggen dat het slecht is, vind het alleen een soort van zonde..
    http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

Oke, bedankt. Ik kom heeel vaak bij de dierentuin en ga dan ook vaak naar de papegaaien (xd).Die hyacint papegaai herkent me nu dan ook. /hij is echt heel slim. Hij kijkt je ook aan. Niet zo als de meeste dieren je een beetje wazig aankijken. eigenlijk hebben alle papegaaien dat. Overigens heeft hij daar een hele grote kooi. (Zeker tien bij tien meter). Hij doet ook vaak mee aan openluchtvoorstellingen. Als je ziet hoe mooi zn leventje daar is en hoe slecht het vaak bij mensen is (Voel je niet aangesproken als je hem goed verzorgt).

Groetjes
      Margot& Peachy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roelky52 Bekijk Berichten
        Oke, bedankt. Ik kom heeel vaak bij de dierentuin en ga dan ook vaak naar de papegaaien (xd).Die hyacint papegaai herkent me nu dan ook. /hij is echt heel slim. Hij kijkt je ook aan. Niet zo als de meeste dieren je een beetje wazig aankijken. eigenlijk hebben alle papegaaien dat. Overigens heeft hij daar een hele grote kooi. (Zeker tien bij tien meter). Hij doet ook vaak mee aan openluchtvoorstellingen. Als je ziet hoe mooi zn leventje daar is en hoe slecht het vaak bij mensen is (Voel je niet aangesproken als je hem goed verzorgt).

Groetjes
        Margot& Peachy
        Die in Blijdorp bedoel je? Heb hem vandaag nog staan kroelen Hij doet zo naar iedereen, het is een oude vogel van Avifauna, hij is naar Blijdorp gekomen om samen met hun hyacint te wonen, helaas is de pop toen doodgegaan, nu zit hij daar alleen, je hoeft maar te roepen en hij zit op het gaas bij je, herkennen is dus een groot woord haha. Hij heeft daar meegevlogen in de vogeldemonstratie, vandaar dat ie naar je toe komt
        http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X