Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweker bestaat niet meer, welke rechten heb ik nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Kweker bestaat niet meer, welke rechten heb ik nu?

    Ik lees net in een ander topic dat mijn kweker ermee is gestopt en is uitgeschreven bij de KvK.
    Weet iemand hoe het nu zit met mijn garantie en welke rechten ik heb?
    Ze heeft me een half jaar garantie gegeven. Het pootje van mijn Edel staat een beetje scheef. De VA heeft ernaar gekeken en ik moest het in de gaten houden. Er zijn geen foto's van gemaakt ofzo.
    Ik zou het aan de kweker zelf kunnen vragen. Maar dat is iemand die zeer slecht te bereiken is en niet zo betrouwbaar (weet ik nu..). Ik denk niet dat ik dan veel wijzer wordt.

  • #2
    Hoii erg vervelend dat je er net te laat bent achter gekomen maar ja het is niet anders wat je garantie betreft denk ik dat je pech hebt aangezien ik wat mensen weet oa kweker/ dierenwinkel die nog veel geld en vogels krijgen vander en ze gewoon onvindbaar is. En dan nog de mensen die wel een zieke vogel hebben en overleden zijn. Dit soort dingen zijn zo erg en niet normaal. Jij hebt er nu niks aan maar de mensen die nog een vogel willen kopen zoek een kweker waarbij je thuis of bedrijf kan komen en niet iemand die uit de kofferbak handelt en ze bij je thuis langs brengt. Dan heb je hopelijk een adres waar je diegene kan aanspreken. Ik hoop voor alle mensen die de dupe zijn geworden van gaby haar praktijken dat ze haar vinden en terecht kunnen laten staan voor de schade. Des noods alle handen in een klappen en bv radar/opgelicht stappen?? Ik weet ook niet wat handig is hiermee..

    Ik hoop dat je edel gezond blijft n zijn pootje niets mankeert en hoop dt je de meest voorkomende ziektes oa pbfd, chlamydia, polyoma en kds/pdd. En de andere mensenn sucses met het vinden van deze verkoopster ik hoop dat ze ook echt gestopt is.
    Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
    sigpic

    http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Essy Bekijk Berichten
      Ik lees net in een ander topic dat mijn kweker ermee is gestopt en is uitgeschreven bij de KvK.
      Weet iemand hoe het nu zit met mijn garantie en welke rechten ik heb?
      Ze heeft me een half jaar garantie gegeven. Het pootje van mijn Edel staat een beetje scheef. De VA heeft ernaar gekeken en ik moest het in de gaten houden. Er zijn geen foto's van gemaakt ofzo.
      Ik zou het aan de kweker zelf kunnen vragen. Maar dat is iemand die zeer slecht te bereiken is en niet zo betrouwbaar (weet ik nu..). Ik denk niet dat ik dan veel wijzer wordt.
      Als je op de een of andere manier toch contact met hem kan krijgen stel dan gelijk de vragen die je hebt, als je vage of geen antwoorden terugkrijgt zou je inderdaad hulp kunnen vragen aan bepaalde organisaties, 't is het proberen waard...
      http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

      Comment


      • #4
        Ik heb haar destijds geconfronteerd met de uitspraken op verschillende fora. Maar ze wist zich er netjes uit te lullen. Ik vertrouwde haar. En als ze komt is ze superaardig. Ik vond het in het begin ideaal dat ze steeds langskwam. Maar nu snap ik dus dat dat onderdeel is van haar werkwijze.
        Mijn vogel is trouwens gezond, want ik heb hem direct laten testen toen ik dit allemaal hoorde.

        Comment


        • #5
          Bij bedrijfsbeeindiging blijven de verplichtingen die men is aangegaan bestaan , voor de periode van (dacht ik) minimaal een jaar.
          Dus je behoudt volgens mij gewoon je rechten, of je het krijgt is natuurlijk een heel ander verhaal,

          mvg Frank

          Comment


          • #6
            Hmm even afwachten dan maar. Als iemand nog nieuws heeft dan hoor ik het graag!

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse

            Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

            Working...
            X