Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

let op!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • let op!

    allereerst, sorry voor als het niet in het goede topic staat, ten 2de sorry dat ik me ( nog niet) heb voorgesteld ( dit duurt ook nog een tijdje, wegens het verhaal wat hieronder komt te staan. dit verklaard daarna ook waarom mijn usher naam zo is) Bedankt voor het begrip
    ------
    Er zijn neppe Montana kooien in de omloop!!

    Afgelopen zaterdag had ik een volière besteld bij www.raspetsupplies.nl de Villa Casa I
    Kooi zag er netjes uit ( plaatje van de Montana) en er werden stokken (2) en voederbakken (4) bijgeleverd. Kooi besteld en direct met Ideal betaald.

    Maandag de status van de kooi bekeken, en deze stond nogsteeds in behandeling. Gebeld naar Raspetsupplies met de vraag of de kooi al verzonden was omdat er immers met Ideal betaald was. De man aan de andere kant van de telefoon wist mij te vertellen dat er op maandag niet verzonden zou worden, en de kooi dinsdag de deur uit zou gaan.
    Dinsdag middag na 4 uur nogsteeds de status van de kooi niet veranderd, en maar weer gebeld. De man (waarschijnlijk dezelfde) zij dat die zometeen werd opgehaald en verzonden zou worden en woensdag uiterlijk donderdag bij mij zou zijn.

    Woensdag stond de status van de kooi nogsteeds op in behandeling, en heb weer gebeld ( de man zijn immers dat die gisteren was opgehaald en verstuurd werd ) direct na dit telefoontje was de status van de kooi veranderd in verstuurd.
    Woensdag de hele dag thuis gebleven, maar geen kooi.
    Donderdag het zelfde, TNT was al voorbij mn huis gereden maar niet gestopt, weer gebeld en de man zij dat die contact op ging nemen met de DPD ( wist ik veel dat ze daar mee verzenden, er staat op de site TNT)
    Zelf maar naar de DPD gebeld, en de dame vertelde mij dat de kooi met de chauffeur meewas en vandaag nog afgeleverd zou worden. Klein uur later was de kooi er.

    Netjes verpakt in de Montanadoos, deze direct open gemaakt omdat ik de volière zograag inelkaar wou hebben! Kooi met veel pijn en moeite ( dankzij de o zo niet duidelijke gebruiksaanwijzing ) inelkaar gezet ( wat ook nog is moeizaam ging) stond de kooi eindelijk.
    Verder niet meer nagedacht en de kooi even gelaten voor wat het is. Later op de avond toch nog even gekeken bij de kooi omdat ik het zo raar vond dat er geen bodemrooster bijzit ( wat betekend als ik de onderbak zou verschonen, mn parkietjes dus via de onderkant naar buiten kunnen, omdat hier geen rooster zit)
    Nog contact proberen te leggen met Raspetsupplies, maar geen gehoor.

    Vanmorgen weer contact gezocht met RPS en (weer dezelfde man) nam op. Mijn verhaal verteld, dat gister de kooi was binnen gekomen en hij niet compleet was, omdat hij het bodemrooster mist. De meneer wist mij te vertellen dat Montana al ruim 2!! jaar geen bodemroosters meer bij de kooien leverd ( kortom alle vogels mogen eruit bij het verschonen) Gevraagd of er misschien losse bodemroosters besteld konden worden. Maar dit kon niet. Aangegeven dat ik wel ging zoeken naar het nummer van montana.

    Na wat ingetypt te hebben bij Google kwam ik bij www.parrotshopnederland.nl uit. Gebeld naar het nummer, en gevraagd aan de mevrouw of het klopt dat Montana al ruim 2 jaar geen bodemrooster meer bij de kooien levert. Mevrouw begon wat te lachen en zij dat dat altijd nog wel gedaan wordt, omdat kleine vogels makkelijk via de onderkant kunnen ontsnappen, en ook vroeg ze waar ik de kooi besteld had. Zij noemde ook gelijk een naam van een webwinkel ( die ik even niet meer weet ) en toen ik RPS zij, wist ze te vertellen dat die een soort van samenwerken.
    Na een heel gesprek te hebben gehad, gevraagd of zij misschien aan losse bodemroosters kon komen zodat de parkieten toch in deze kooi kunnen wonen.
    Dit kon zij wel, alleen zou het een tijdje duren, wat ik geen probleem vond. Na haar hartelijk bedankt te hebben ben ik verder gaan Googelen.
    10 minuten later ging te telefoon, en was het de vrouw van parrotshop, heeft me wat tips gegeven ( kooi terugsturen, en elders een echte Montana kopen, daarbij goed letten op de coating, en of er een Montana merkje op de kooi zit)
    Dat moet ik met mijn moeder overleggen wat zij wilt. ( stiekem hoop ik dat ze de kooi wilt terugsturen * verzendkosten voor de koper, staat er op de site... * maar de doos is al bij het oude papier gegaan..) geld terug krijgen, en de kooi dan bij www.parrotshopnederland.nl bestellen

    De rest van het verhaal volgt dus nog, met hoe het allemaal is afgelopen, en het telefoon gesprek van vanmiddag.

    Alvast bedankt voor het lezen & hopelijk hebben jullie hier iets aan.
    * ook wou ik de mevrouw van PSN bedanken voor haar moeite! *

  • #2
    mag verwijderd worden

    Comment


    • #3
      hallo,

      wat is de reden.

      Comment


      • #4
        Als het nep is moet je helemaal niet moeilijk doen en aangifte doen. Pas dan mag je de webshop aan de schandpaal nagelen (naar mijn mening).

        En waarom zo geheimzinnig?

        Comment


        • #5
          lekker annoniem met een ip adres achter je naam

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse

          Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

          Working...
          X