Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wees toch eens wat liever voor elkaar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • wees toch eens wat liever voor elkaar

    Lieve mensen allemaal,

    Ik lees vaak commentaren op vragen en commentaren op commentaren. Soms zijn er mensen die wat pittig uit de hoek komen anderen storen zich daar dan weer aan.

    Neem de dingen toch niet zo persoonlijk, we kunnen allemaal alleen maar ons best doen. Als je je boos maakt over een vraag of antwoord wacht dan even voor je reageert, een reactie is nooit fout, kan nooit fout zijn maar wel de manier waarop.

    Ik ben ervan overtuigd dat iedereen op een forum, welk onderwerp ook zijn best wil doen anders zit je niet op een forum. Voor de ene is het simpeler dan voor de andere.

    Als ik al kijk naar mezelf weet ik; ik doe mijn best maar het kan nog beter, echter er zijn stoorzenders zoals bv laag inkomen, partner die niet helemaal voor is...
    Maar moet ik daarom mezelf de liefde van diertjes ontzeggen of hen mijn liefde?

    Ik wilde dit gewoon even kwijt;
    Wees lief voor elkaar we zijn allemaal liefhebbers en bedoelen het goed!!

    xxx Miss Purpel
    leerde hier reeds veel, sta open voor elke reactie, wil blijven leren!

  • #2
    vind het mooi gezegd!!!

    ik bezondig mij er ook wel eens aan dat ik te fel uit de hoek kom, krijg ook wel eens op mijn 'kop'"hoor, maar snap het dan ook weer dat ik dat zo zeg, is soms ook gewoon frustratie van de domheid/ luiheid/naievieteit van anderen, maar maak zelf ook fouten die andere weer dom vinden he.

    en inderdaad er zijn soms omstandigheden dat het houden van dieren bij voorbaat word veroordeelt. trek het je niet aan.
    ik heb geen cent te makken, maar mijn beesten , hond , vogels , konijnen hebben een goed leven hoor!!!

    fijne feestdagen

    Comment

    Ads onder in topics

    Collapse

    Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

    Working...
    X