Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kortwieken!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    haha

    neeej kom op gaan jullie nu ruzie hier over maken /??

    iemand typt een vraag en de ander beatwoord

    Swactaculair

    Comment


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Swagtaculair Bekijk Berichten
      neeej kom op gaan jullie nu ruzie hier over maken /??

      iemand typt een vraag en de ander beatwoord

      Swactaculair
      dit is een rare reactie, lijkt wel of jij hiermee een ruzie uit wil lokken.
      bemoei je er niet mee zou ik zeggen of breng iets in wat ergens op slaat. niet zo een loze opmerking

      Comment


      • #18
        ons jimmy is geknipt erg jong, door de dierenwinkel.
        (ik ben zelf tegen het knippen, een vogel moet vliegen)
        hij kam nu nog steeds niet goed vliegen, terwijl hij al bijna een jaar is.
        ik zou hem eerst goed leren vliegen, voor je hem kortwiekt.

        ik heb hier 4 papegaaien in huis en er is er geen 1 geknipt voor het tam maken.
        Ons einstein komt als ik roep en luistert perfect.
        gewoon heel veel tijd erin steken, dan worden ze vanzelf tam.

        Comment


        • #19
          Mee naar buiten?

          Geachte forumgebruikers,

          Mijn aga wordt 2 in mei, ik heb hem gekregen op de leeftijd van 3 weken en dus zelf handmatig gevoed.

          Raffy is tam, komt wanneer ik roep ( in huis), maar ik zou hem zo graag ook eens meenemen naar buiten, lekker aan de wandel of op de fiets.

          Iemand tips? Ik ben zo bang dat hij in paniek weg vliegt en niet terug durft te komen.

          fijne dag allemaal Ellen en Raffy.

          Comment


          • #20
            ja Wieken.of in een klein kooitje..

            Maar! een aga is klein en licht dus met een beetje wind kunnen ze ookal zijn ze gewiekt weg "fladderen"mijn agatje is nu gewiekt.. en FLINK gewiekt maar komt nog verweg..1,5meter en hij mag alleen naar buiten met windstil.. anders in de kooi... (wat hij overigs ook heel leuk vind)
            Als je hem wiekt zal je dat iedere keer als je naar buiten gaat moeten controleren..
            want 1 pennetje kan al genoeg zijn ...dat is het rotte aan aga's (zei ik ook al tegen mn man..een aga is zo krachtig en licht je zou er bijna heel de vleugel af moeten halen) dit was uiteraard een Geintje!!

            Succes!!

            owja er zijn ook tuigjes,Maar ook dan geld nog klein,licht,friemelig oeps aga kan zn tuigje uitdoen....weg! tis zo moeilijk met zown kleintje..maja ze zijn zo leuk heh...

            Comment


            • #21
              kortwieken

              Ja, Kaatje je hebt gelijk, ik zag hem ook al wegwaaien met een windvlaag.

              zo;n heel klein kooit is idd een optie, ik zal vanmiddag eens kijken bij pets place.

              Bedenkt voor je tip !

              ellen en Raffy.

              Comment


              • #22
                bij huisdiergigant.nl heb je hele goedkope vervoeskooitjes,misschien is dat wat?

                succes ermee!!

                Comment


                • #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Henri Bekijk Berichten
                  Geachte forumgebruikers,

                  Mijn aga wordt 2 in mei, ik heb hem gekregen op de leeftijd van 3 weken en dus zelf handmatig gevoed.

                  Raffy is tam, komt wanneer ik roep ( in huis), maar ik zou hem zo graag ook eens meenemen naar buiten, lekker aan de wandel of op de fiets.

                  Iemand tips? Ik ben zo bang dat hij in paniek weg vliegt en niet terug durft te komen.

                  fijne dag allemaal Ellen en Raffy.
                  mijn vraag is: waarom wil je m meenemen op de fiets?, als vevoer ergens heen of voor de lol?
                  dat laatste zie ik zelf de lol niet van in ,maar goed.
                  je moet altijd uitkijken voor dingen waar je vogeltje van schrikken kan, dat kan alles zijn he, een plotselinge beweging, lawaai, van sirene tot hondegeblaf e.d.
                  lijkt me altijd risicovol als je m over straat me zal nemen, hoe tam die ook is, of hoe slecht die ook kan vliegen , door het wieken.

                  Comment


                  • #24
                    Hier staan ze met een beetje goed weer ook lekker buiten. Gewoon in hun eigen kooi. Het is even last met een grote kooi lopen, maar ze vinden het zo leuk. Ze zijn nu ook al vanaF 13:30 uur buiten. Je ziet ze echt genieten. Zorg wel dat ze ook schaduw hebben waar ze staan en uit de tocht.
                    Groetjes,
                    Chantal, Peach & Duuk

                    Comment


                    • #25
                      ook ik zou het leuk vinden om met mijn schatjes de tuin in te kunnen wandelen, ik heb zo'n vervoerskooitje maar da is goed om ze naar de arts te vervoeren of als je ze naar een nieuw huis/thuis moet doen. Niet om mee te wandelen in de tuin, allee das mijn gedacht he. Ik maakte zelf een tuigje maar ze laten het niet aan doen en ik wil ze niet stressen dus leg ik mij erbij neer dat ze enkel buiten kunnen in hun kooi om van het weer te genieten. Ik heb hen van in't begin gewoon gemaakt dat ze op verschillende plaatsen kunnen staan en dat gaat heel goed. Ook Fidji die toch al vier is en nog maar één week hier is past zich daar heel goed aan, aan.

                      We moeten nu eenmaal leren dat alles zijn beperkingen heeft.
                      Vorige zomer was Poquito geknipt maar ik ben heel blij dat hij nu kan vliegen en daar heeft hijzelf meer plezier aan dan een wandeling in de tuin of een uitstap waar dan ook naar toe.
                      leerde hier reeds veel, sta open voor elke reactie, wil blijven leren!

                      Comment


                      • #26
                        In een winkel wieken ze hem gelijk kort ook als ze zo jong zijn
                        hebben vrijdag 2 van 6 weken oud gekocht
                        en wiekte ze gelijk kort is heel normaal
                        Maja dat er zulke antwoorden uit komen
                        Ja hoe moet je uitleggen hoe je ze zelf wiekt
                        Is heel makkelijk je ziet het verschil ja weetniet hoe het uit moet leggen
                        Kzal is een foto maken ervan en proberen erop te zetten dan weetje gelijk hoe het moet

                        Comment

                        Ads onder in topics

                        Collapse

                        Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                        Working...
                        X