Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nest klaar.Nog geen ei gelegd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Nest klaar.Nog geen ei gelegd

    Hallo iedereen

    Ik heb twee aga's waar ik het geslacht van weet(niet 100%)maar het lijk weldat het om een pop en mannetje gaat. Het vrouwtje toont een gedrag wat bij depop past. En mannetje voert altijd het vrouwtje en zit altijd boven op tijdensparen.

    Maar wat ik me dus nu afvraagt.

    Ze zijn al paar maanden aan het paren zonder enig resultaat, het vrouwtjeheeft al het nest klaar gemaakt.

    Maar er wordt nog steeds geen ei gelegd.

    Wat is er aan de hand. Doe ik iets fout, of zijn het toch man + man of vrouw+ vrouw

    Alvast bedankt voor al jullie reacties

  • #2
    jammer genoeg kan je aan gedrag vaak niet aflezen wat het zijn. Het kunnen dus toch 2 mannetjes zijn of 2 popjes. Maar ik denk 2 mannetjes aangezien je nog geen eitje hebt.

    Anderzijds; weet je zeker dat je een zuiver vogeltje hebt? Anders gaat het om hybride en deze zijn niet geslachtsgebonden dus niet vruchtbaar (meestal, uitzonderingen zijn er maar zelden).

    Blijf hier zeker rond surfen want je leert hier enorm veel. De wijsheid die ik deel, heb ik hier gehaald. Als ik het mis heb zal er zeker tegenspraak komen. Das nog niet gebeurd
    leerde hier reeds veel, sta open voor elke reactie, wil blijven leren!

    Comment


    • #3
      eerste ei gelegd.

      Gisteren zag ik plotseling dat ze een dikke buik had gekregen en vandaag even kijkje genomen in de hok en wat zag ik? Eerste eitje.

      Het is toch een vrouwtje en mannetje.

      Srry voor bad language.

      Comment


      • #4
        gefeliciteerd met je eerst ei.
        spannend hoor.

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse

        Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

        Working...
        X