Ik ben nieuw hier kan iemand mij helpen?
Ik heb Zaterdag een dwergpapegaai gekocht het is een mannetje zij de verkoper.
op de eerste dag vluchte hij weg kon hem moeilijk pakken ongeveer na twee uur kwam hij op me vinger zitten. ik heb evaring want eerder heb ik een 9 weken oud een vroutje kocht die beet niet normaal.
De nieuweling bijt niet rent ook niet weg vliegt ook niet weg ik kan hem aaien spelen alles doen is hij bang of begint hij te snappen dat ik zijn baasje ben.
hoeveel keer perdag moet hij slapen want als hij op me schouder of op me borst zit begint hij al te slapen hij is dus niet nieuwschierig.
voeden doe ik met hand zet de eten op mijn hand palm eet hij vandaar of soms zonne pitten op mijn tong pakt ie vandaar is dit de juiste metode om tam te maken.
gisteren schut hij heel vaak met zijn staar heen een weer wat houd dat in?
en vandaag heb ik gemerkt dat hij zijn rechter poot in zijn ligaam terkt en met een poot blijf staan?
De vrouwtje is ouder dam de mannetje later als ze gaan paren lukt dat wel?
wat voor ras zijn het
>IMAG0008.jpg
Deze heb ik Julie gekocht toen zij nog 9 weken was
IMAG0029.jpg
deze is de nieuwe huisgenoot je ziet dat zijn snavel nog zwart is.
Ik heb Zaterdag een dwergpapegaai gekocht het is een mannetje zij de verkoper.
op de eerste dag vluchte hij weg kon hem moeilijk pakken ongeveer na twee uur kwam hij op me vinger zitten. ik heb evaring want eerder heb ik een 9 weken oud een vroutje kocht die beet niet normaal.
De nieuweling bijt niet rent ook niet weg vliegt ook niet weg ik kan hem aaien spelen alles doen is hij bang of begint hij te snappen dat ik zijn baasje ben.
hoeveel keer perdag moet hij slapen want als hij op me schouder of op me borst zit begint hij al te slapen hij is dus niet nieuwschierig.
voeden doe ik met hand zet de eten op mijn hand palm eet hij vandaar of soms zonne pitten op mijn tong pakt ie vandaar is dit de juiste metode om tam te maken.
gisteren schut hij heel vaak met zijn staar heen een weer wat houd dat in?
en vandaag heb ik gemerkt dat hij zijn rechter poot in zijn ligaam terkt en met een poot blijf staan?
De vrouwtje is ouder dam de mannetje later als ze gaan paren lukt dat wel?
wat voor ras zijn het
>IMAG0008.jpg
Deze heb ik Julie gekocht toen zij nog 9 weken was
IMAG0029.jpg
deze is de nieuwe huisgenoot je ziet dat zijn snavel nog zwart is.
Comment