Vandaag maar weer eens een winkel ingelopen om te kijken wat voor speelgoed ze hadden
De score was vandaag drie artikelen
Gelijk bij thuiskomst alle speelgoed weer veranderd en hem losgelaten en hij was super enthousiast
en als dank kwam die me overladen met kusjes konden er geloof ik niet genoeg zijn
Ik moet zeggen dat ik zou trots ben op me kleine man het is een ontzettende schat
Wat kun je toch verschrikkelijk gek op een vogel zijn
En hij komt geen aandacht tekort elke vrije minuut is meneer uit zijn kooi
ik werk 4 dagen in de week maar zodra ik savonds thuis ben gaat die kooi open
maar hij kan ook ze eigen prima in de kooi vermaken
eigelijk zit hij alleen in de kooi als we eten aan het koken zijn of iets anders waar die absoluut niet bij kan zijn
en verder lijd meneertje een ontzettend mooi leventje
over twee weken zn wij twee weken weg en gaat ie uit logeren
maar hij vind de personen waar die heen gaat geweldig dus die vermaakt zich daar ook uitstekend
Gr nicole
De score was vandaag drie artikelen
Gelijk bij thuiskomst alle speelgoed weer veranderd en hem losgelaten en hij was super enthousiast
en als dank kwam die me overladen met kusjes konden er geloof ik niet genoeg zijn
Ik moet zeggen dat ik zou trots ben op me kleine man het is een ontzettende schat
Wat kun je toch verschrikkelijk gek op een vogel zijn
En hij komt geen aandacht tekort elke vrije minuut is meneer uit zijn kooi
ik werk 4 dagen in de week maar zodra ik savonds thuis ben gaat die kooi open
maar hij kan ook ze eigen prima in de kooi vermaken
eigelijk zit hij alleen in de kooi als we eten aan het koken zijn of iets anders waar die absoluut niet bij kan zijn
en verder lijd meneertje een ontzettend mooi leventje
over twee weken zn wij twee weken weg en gaat ie uit logeren
maar hij vind de personen waar die heen gaat geweldig dus die vermaakt zich daar ook uitstekend
Gr nicole
Comment