Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rare ontlasting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Rare ontlasting

Hallo allemaal.
    Mijn 6 jaar oude aga heeft nu al een maand een rare ontlasting. De hoopjes zwemmen in een grote plas. De vloer van de kooi is
    helemaal nat. Ze is verder heel vrolijk en eet ook goed. (Voeding: zaden en zonnebloempitjes).
    Een dierenarts die iets van vogels weet heb ik niet in de buurt (Athene, Griekenland).
    Heeft iemand hier ervaring mee.
    Steffi

drinkt ze veel? krijgt ze vaker fruit die vocht bevatten zoals druiven, citrusvruchten, lichees?
    als dit bovenstaande aan de orde is hoef je je geen zorgen te maken.

zo niet, dan zou ik als ik jou was aan een vogelarts die ook op mails reageren vragen, zoals A. Beijen, Drachten; H. vd Horst, Brabant; P. Bastiaanse, Breda; en misschien zijn er wel meer hoor.

Ik kan me zo voorstellen dat als je geen vogelarts daar hebt zitten, je met de handen in je haar zit.
    good luck

Comment

Rare ontlasting.

Oorspronkelijk geplaatst door riab Bekijk Berichten
      drinkt ze veel? krijgt ze vaker fruit die vocht bevatten zoals druiven, citrusvruchten, lichees?
      als dit bovenstaande aan de orde is hoef je je geen zorgen te maken.

zo niet, dan zou ik als ik jou was aan een vogelarts die ook op mails reageren vragen, zoals A. Beijen, Drachten; H. vd Horst, Brabant; P. Bastiaanse, Breda; en misschien zijn er wel meer hoor.

Ik kan me zo voorstellen dat als je geen vogelarts daar hebt zitten, je met de handen in je haar zit.
      good luck
      Bedankt voor uw snelle reactie.
      Hoe kom ik aan de email-adressen van de door u genoemde vogelartsen?

Comment

hoi Steffi, ga naar forum en scrol door tot je vogelartsen ziet staan, enter en je hebt alle vogelartsen
        https://www.papegaaienforum.nl/lijst-...gelartsen.html

gaat het vast lukken zo
        Hoe is het nu met agaatje? alleen zaden en zonnebloempitten? Geen groente?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door riab Bekijk Berichten
          hoi Steffi, ga naar forum en scrol door tot je vogelartsen ziet staan, enter en je hebt alle vogelartsen
          https://www.papegaaienforum.nl/lijst-...gelartsen.html

gaat het vast lukken zo
          Hoe is het nu met agaatje? alleen zaden en zonnebloempitten? Geen groente?
          Hoi Riab,

Bedankt voor de tip. Ik ga morgen bellen. Ze eet alleen zaden en geen groente. Waarschijnlijk omdat ze in de dierenwinkel ook geen groente heeft gekregen.
          Groetjes Steffi

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X