Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geslacht??? of toch niet??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Geslacht??? of toch niet??

    Hoi Hoi,

    Ik heb twee aga'tjes. Een is anderhalf jaar oud en de ander nog geen jaar. Ze zitten vaak te bekvechten en knuffelen niet zo heel veel. Nu dacht ik dat de oudste (Tosti) een vrouwtje was vanwegen veel bijten en heel erg druk gedrag. En ik dacht dat de jongste (Dimple) een mannetje was omdat hij een stuk minder bijt.

    Nu zat ik gister rustig op de bank, begon Tosti op Dimple te rijden... Hahah. Ik heb daar geen problemen mee, maar betekend dit dat dat het juist andersom is qua geslacht..?? En kan een aga al eitjes gaan leggen als ie zo jong is?? Zal ik voor de zekerheid een nestdingetje ophangen??

    Ik hoop dat ik een antwoord krijg..

    Liefs
    Ook namens Tosti en Dimple
    ELINE

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Eline Bekijk Berichten
    Hoi Hoi,

    Ik heb twee aga'tjes. Een is anderhalf jaar oud en de ander nog geen jaar. Ze zitten vaak te bekvechten en knuffelen niet zo heel veel. Nu dacht ik dat de oudste (Tosti) een vrouwtje was vanwegen veel bijten en heel erg druk gedrag. En ik dacht dat de jongste (Dimple) een mannetje was omdat hij een stuk minder bijt.

    Nu zat ik gister rustig op de bank, begon Tosti op Dimple te rijden... Hahah. Ik heb daar geen problemen mee, maar betekend dit dat dat het juist andersom is qua geslacht..?? En kan een aga al eitjes gaan leggen als ie zo jong is?? Zal ik voor de zekerheid een nestdingetje ophangen??

    Ik hoop dat ik een antwoord krijg..

    Liefs
    Ook namens Tosti en Dimple



    Hoi


    dit zegt helaas niet zoveel
    twee agas van het van het zelfde geslacht gaan wel vaker al the way
    inclusief paren
    bij gebrek aan soortgenoten van het andere geslacht



    Kai

    Comment


    • #3
      Ik zou pas een blok ophangen als ze een jaar zijn. Anders zou de pop weleens dood kunnen gaan aan legnood..
      Met vriendelijke groet,

      Rinco

      Weblog: http://www.everyoneweb.com/vogelkwekerrinco

      Comment


      • #4
        ja ik zou ook een blok ophangen als ik jou was

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse

        Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

        Working...
        X