Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eieren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • eieren

    Wie oh wie kan me iets vertellen over het leggen van eieren en hoeveel en wat ik eigenlijk ermee moet doen.
    Onze jayjay blijft eitjes leggen en wordt steeds agressiever ook buiten de kooi.
    Ik heb al gelezen op het forum dat ik de eitjes moet laten liggen tot ze het zat is alleen ze heeft er nu 5 gelegd, waarvan we de eerste 2 hebben weggehaald maar nu is nummer 6 alweer onderweg.
    Heeft iemand een suggestie of idee wat ik moet doen met jayjay of met de eitjes?

  • #2
    ik weet niet of je eivoer geeft, ik heb gehoord dat je dat ook moet weglaten als ze blijven eieren leggen.
    ik wete niet waar ze staat, staat ze binnen? hoeveel uren licht heeft ze op een dag? als je dit langzaam wat gaat verminderen zal ook een oplossing kunnen zijn, dat ze misschien te veel lichturen krijgt en daardoor blijft leggen.
    als ze in de kamer staat ofzo zou je er misschien, naar mijn idee, eerder een doek ofzo over het kooitje kunnen leggen zodat ze het eerder donker heeft.

    als ik het niet goed heb hoor ik dit graag van de medeforummers...

    groetjes en hoop dat het je helpt

    Comment


    • #3
      hallo.

      een interessant stukje over "eieren leggen" vind je op www.koppiekrauw.com
      kijk daar maar eens in het trefwoordenregister naar "eieren leggen"
      Groet, Frans
      fkbmac www.koppiekrauw.com

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse

      Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

      Working...
      X