Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help! me aga is ziek.?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Help! me aga is ziek.?!?

    Hallo,

    Ik ging vandaag de voliere in en zag dat me rosecolli aga bol zat niet op de grond maar wel bollig.. en ik d8 eerst dat ze in de poot was gebeten want ze hinkelt zo raar maar er is niks te zien. ik kon der ook gewoon met bijna geen moeite pakken en als k dichtbij kwam bleef ze ook zitten normaal is ze wat bangig en vliegt ze weg..
    ik denk wel dat er iets met der pootjes is ik weet alleen niet wat.. ze kan ze niet goed gebruiken.

    hoop dat iemand mij kan helpen of een idee heb.. ik heb der al een klein beetje antibiotica gegeven maar vrees voor het ergste kheb echt niets gezien gister was ze nog vrolijk bezig.

  • #2
    Ik heb der nu binnen zitten en ze is erg zwak.. heb der wat pap gegeven en wat te drinken..
    der pootjes zijn stijf.. weet niet wat ik nu nog meer kan doen..
    ben niet in staat om vandaag naar de va te gaan want die zit anderhalf uur bij mij vandaan en ben niet in het bezit van een auto ik ben ook al eens naar een gewone dierenarts geweest en die konden niet veel doen met me andere vogeltje en zeggen zelf dat je dan beter naar een va kan gaan.
    kweet niet wat ik nog meer kan doen

    Comment

    Ads onder in topics

    Collapse

    Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

    Working...
    X